در آستانه سفر استانی دولت به آذربایجان شرقی/ برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع «احیای دریاچه ارومیه» با حضور کلانتری

کرسی آزاداندیشی با هدف بررسی عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه در دانشگاه بناب برگزار می شود. به گزارش اعتدال پرس، موضوع احیای دریاچه ارومیه و عملکرد ستاد احیا به ریاست دکتر کلانتری از محورهای مهم بررسی عملکرد دولت یازدهم در شمالغرب کشورمان است و در این راستا جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب در آستانه سفر […]

image_pdfimage_print

کرسی آزاداندیشی با هدف بررسی عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه در دانشگاه بناب برگزار می شود.

به گزارش اعتدال پرس، موضوع احیای دریاچه ارومیه و عملکرد ستاد احیا به ریاست دکتر کلانتری از محورهای مهم بررسی عملکرد دولت یازدهم در شمالغرب کشورمان است و در این راستا جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب در آستانه سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی، همایشی با عنوان احیای دریاچه ارومیه در دانشگاه بناب برگزار می کند.

در این همایش کلانتری، دبیر ستاد احیا دریاچه ارومیه در حضور نمایندگان تبریز و بناب در مجلس، به تشریح عملکرد دولت یازدهم در مورد نگین فیروزه ای آذربایجان می پردازد.

علی توسلی قائم مقام ومسئول سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب، از برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع احیاء دریاچه ارومیه در تاریخ ۱۴ اردیبهشت‌ماه سال جاری در سالن کنفرانس علامه طباطبایی این دانشگاه خبر داد و افزود: این همایش توسط جامعه اسلامی دانشگاه بناب و با همکاری ستاد احیاء دریاچه ارومیه و با حضور دکتر فرهنگی و حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی نمایندگان تبریز و بناب در مجلس و دکتر کلانتری دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه برگزار می‌شود .

گفتنی است دانشگاه بناب تنها دانشگاه دولتی متصل به دریاچه ارومیه می باشد.

همایش احیای دریاچه ارومیه در دانشگاه بناب نجات دریاچه ارومیه یکی از وعده های اصلی حسن روحانی در جریان سفرهای انتخاباتی خود به تبریز و ارومیه بوده است و در آستانه سفر استانی دولت به آذربایجان شرق، ارزیابی از میزان تحقق این وعده تبدیل به معیاری مهم برای قضاوت در مورد کارنامه حدود دو ساله دولت یازدهم شده است.

انتهای خبر