سرخابی های تبریز، سرخابی های تهران را له کرد/ تراکتور یک گام تا قهرمانی +تصاویر پایکوبی تراکتوری ها در آزادی و حرکت معنی دار آندو؛ هیس!

سرخ پوشان تراکتورسازی و آبی پوشان گسترش فولاد تبریز در روزی که به نام آذربایجان رقم خورد، سرخآبی های مدعی پایتخت را وادار به شکست کردند. به گزارش اعتدال پرس، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در یک بازی خیره کننده و با نتیجه سنگین، استقلال را در تهران شکست داد تا شاگردان تونی اولیویرا فقط یک […]

image_pdfimage_print

سرخ پوشان تراکتورسازی و آبی پوشان گسترش فولاد تبریز در روزی که به نام آذربایجان رقم خورد، سرخآبی های مدعی پایتخت را وادار به شکست کردند.

به گزارش اعتدال پرس، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در یک بازی خیره کننده و با نتیجه سنگین، استقلال را در تهران شکست داد تا شاگردان تونی اولیویرا فقط یک قدم دیگر تا قهرمانی راه داشته باشد.

آنها در این بازی مهم موفق شدند با هت تریک به یادماندنی سامان نریمان جهان و یک گل زیبا از ادینهو، ۴ بر ۱ استقلال را بزنند تا در ورزشگاه آزادی جشن بگیرند.

نکته جالب اینجا بود که آندارنیک تیموریان که به دلیل اختلاف با سرمربی استقلال از این تیم به تراکتورسازی رفت پس از پایان بازی یک حرکت معنی دار انجام داد و با قراردادن انگشتش روی بینی نشان داد “هیس”!.

در دیگر بازی امروز لیگ برتر فوتبال، تیم گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه خانگی خود، تیم پرسپولیس را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد تا بقاء اش در لیگ برتر را قطعی کرده باشد.

 

آندرانیک تیموریان

 

انتهای خبر