تغییر در دستگاه قضایی آذربایجان شرقی؛ خداحافظی شریفی بعد از ۷ سال/ رئیس جدید دادگستری آذربایجان شرقی منصوب شد

رئیس قوه قضائیه، رئیس جدید دادگستری کل آذربایجان شرقی را منصوب کرد. آیت الله آملی لاریجانی،رئیس قوه قضائیه در حکمی حکمتعلی مظفری رئیس کل دادگستری استان مرکزی را به سمت رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر و رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی منصوب کرد. به گزارش اعتدال پرس، متن حکم رئیس قوه قضاییه به شرح […]

image_pdfimage_print

رئیس قوه قضائیه، رئیس جدید دادگستری کل آذربایجان شرقی را منصوب کرد.

آیت الله آملی لاریجانی،رئیس قوه قضائیه در حکمی حکمتعلی مظفری رئیس کل دادگستری استان مرکزی را به سمت رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر و رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی منصوب کرد.

به گزارش اعتدال پرس، متن حکم رئیس قوه قضاییه به شرح زیر است:

جناب آقای حکمتعلی مظفریمظفری به عنوان رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی منصوب شد / شریفی به دیوان عالی کشور می رود

رئیس کل دادگستری استان مرکزی
به موجب این حکم به سمت رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر و رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی منصوب می‌شوید. امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیتهای سنگین ناشی از آن اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و مؤید باشید.

صادق آملی لاریجانی
رئیس قوه قضاییه

این گزارش حاکی است طی حکم جداگانه‌ای از سوی رئیس قوه قضاییه، مالک اژدر شریفی رئیس کل سابق دادگستری استان آذربایجان شرقی به عنوان رئیس شعبه ۴۳ دیوان عالی کشور منصوب شد.

گفتنی است مظفری پیش از ریاست دادگستری استان مرکزی، رئیس دادگستری شهرستان ساوه بوده است.

انتهای خبر