درخواست عضو هئیت رئیسه شورای شهر تبریز از فرماندار تبریز: مصوبه افزایش کرایه حمل و نقل عمومی را تایید نکنید

عضو هئیت رئیسه شورای شهر تبریز گفت: افزایش ۲۵ درصدی کرایه اتوبوس جفا در حق شهروندان است و امیدوارم این مصوبه به تائید فرمانداری نرسد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر تبریز، سعید حاجی‌زاده، عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز ابراز داشت: افزایش ۲۵ درصدی کرایه اتوبوس‌های بی‌آرتی […]

image_pdfimage_print

عضو هئیت رئیسه شورای شهر تبریز گفت: افزایش ۲۵ درصدی کرایه اتوبوس جفا در حق شهروندان است و امیدوارم این مصوبه به تائید فرمانداری نرسد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر تبریز، سعید حاجی‌زاده، عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز ابراز داشت: افزایش ۲۵ درصدی کرایه اتوبوس‌های بی‌آرتی غیر منصفانه و بیش از نرخ تورم است.
وی گفت: هر چند شرکت واحد اتوبوسرانی، مجموعه ای ضررده به شمار می رود، ولی این ضرر و زیان نباید از جیب مردم تامین و جبران شود؛ عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه اگر کرایه تاکسی حداکثر ۱۵ درصد افزایش می‌یایست میزان افزایش کرایه اتوبوس کمتر از آن باشد، تصریح کرد: برای تشویق مردم به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی نباید شاهد افزایش بلیط اتوبوس باشیم.
حاجی‌زاده ضمن ابراز امیدواری نسبت به عدم تایید مصوبه مذکور از سوی فرمانداری، پیشنهاد کرد برای جبران ضرر و زیان حاصله از عدم افزایش کرایه اتوبوس‌های شهری، به مثابه سال گذشته، شورا لایحه‌ای برای کمک به سازمان اتوبوسرانی به تصویب برساند.
وی بار دیگر بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های شرکت تاکسی‌رانی تبریز در مسیر بی‌آرتی در جهت رفاه و جلب رضایت شهروندان تبریزی تاکید.
شایان ذکر است سعید حاجی زاده از مخالفان لایحه افزایش کرایه اتوبوس های شهری بود.

انتهای خبر