استاندار اعلام کرد: رئیس جمهور چهارشنبه به تبریز سفر می‎کند +برنامه های سفر

استاندار آذربایجان شرقی گفت: رییس جمهور و اعضای هیات دولت چهارشنبه هفته آینده به تبریز می‌آیند. به گزارش اعتدال پرس، جبارزاده در گفت‌وگوی زنده با بخش خبری شبکه سهند، با اعلام این خبر، افزود: دکتر روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران به همراه اعضای هیات دولت تدبیر و امید روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت وارد تبریز خواهد […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان شرقی گفت: رییس جمهور و اعضای هیات دولت چهارشنبه هفته آینده به تبریز می‌آیند.

به گزارش اعتدال پرس، جبارزاده در گفت‌وگوی زنده با بخش خبری شبکه سهند، با اعلام این خبر، افزود: دکتر روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران به همراه اعضای هیات دولت تدبیر و امید روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت وارد تبریز خواهد شد.

وی با بیان این که تمهیدات لازم برای انجام این سفر فراهم شده است، افزود: صبح امروز در جلسه‌ای که با رییس جمهور و تعدادی از وزرا و معاونین ایشان داشتیم گزارشی از وضعیت استان و اقدامات انجام یافته برای سفر استانی هیات دولت را ارایه کردیم.

جبارزاده خاطرنشان کرد: طبق تصمیم دکتر روحانی، کاروان تدبیر و امید روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت میهمان مردم تبریز و استان آذربایجان شرقی بوده و اولین برنامه رییس جمهور در این سفر نیز دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم شریف و بزرگوار استان خواهد بود.

وی همچنین اعلام کرد: سایر برنامه‌های رییس جمهور و اعضای هیات دولت در این سفر متعاقبا به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.

گزارش اعتدال پرس همچنین حاکی است، معاون هماهنگی و پیگیری معاون اجرایی رییس جمهوری نیز با اعلام اینکه سفر روحانی به استان آذر بایجان شرقی، هفدهمین سفر استانی رئیس جمهوری، خواهد بود، افزود: رئیس جمهوری در این سفر ۲ روزه ضمن دیدار مردمی، با سرمایه گزاران بخش خصوصی، علما، خانواده معظم شهدا و ایثار گران و برگزیدگان مردم تبریز نیز دیدار خواهد داشت.

علی اصغر احمدی، گفت: در صورتی که شرایط فراهم شود، ریاست جمهوری مراسم متمرکزی در افتتاح برخی پروژه ها خواهند داشت.

قائم مقام ستاد کاروان های تدبیر و امید، خاطرنشان کرد که رئیس جمهوری در این سفر استانی در جلسه شورای اداری و نشست خبری نیز شرکت می کنند.

روحانی همچنین در جریان این سفر در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان آذربایجان شرقی شرکت خواهد کرد.

سفر به استان آذربایجان شرقی سومین سفر استانی رییس‎جمهور در سال ۹۴ محسوب می‎شود. روحانی پیش از این در سال جاری به استان گیلان و استان فارس سفر کرده است.

انتهای خبر