هشدار مقام معظم رهبری: خلیج فارس ناامن برای همه ناامن خواهد بود/ بعثت برای مقابله با جاهلیت بود؛ امروز جاهلیت مدرن بازتولید شده

رهبر معظم انقلاب گفت: خلیج فارس امن برای همه امن است و خلیج فارس ناامن برای همه ناامن خواهد بود. به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایلنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار جمعی از مسئولان و سفرای کشورهای اسلامی به مناسبت عید مبعث تاکید کردند: خطرناک‌ترین گروه‌های جرار تروریستی مانند داعش را […]

image_pdfimage_print

رهبر معظم انقلاب گفت: خلیج فارس امن برای همه امن است و خلیج فارس ناامن برای همه ناامن خواهد بود.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایلنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار جمعی از مسئولان و سفرای کشورهای اسلامی به مناسبت عید مبعث تاکید کردند: خطرناک‌ترین گروه‌های جرار تروریستی مانند داعش را خود آمریکایی‌ها ایجاد و حمایت کردند. دولت جعلی تروریستی صهیونیست را حمایت می‌کنند. ما می‌توانیم مقابل اینجاهلیت بایستیم.

ایشان خاطرنشان کرد: بعثت برای مقابله با جاهلیت بود. جاهلیت مدرن امروز بازتولید شده و مانند جاهلیت اولی تابع شهوت و قساوت است البته با مجهز شدن به سلاح علم. امت اسلامی نیازمند بصیرت و عزم و همت است.آیت-الله+خامنه+ای+سفرای+اسلامی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ادامه داد: سیاست خباثت‌آلود استکبار در منطقه، ایجاد جنگهای نیابتی برای منافع خود است. ما کشورهای منطقه خلیج فارس منفعت مشترک داریم. خلیج فارس امن برای همه امن است و خلیج فارس ناامن برای همه ناامن خواهد بود.

مقام معظم رهبری اضافه کرد: عامل ناامنی و کشتار در یمن متاسفانه برخی کشورهای مسمای به مسلمانی‌اند اما آن‌ها فریب خورده‌اند. پشتیبان و طراح تروریسم امریکاست. ایران با تروریسم مبارزه کرد و به آن سیلی زد و با مشت بر فرق آن کوبید و بعد از این نیز همینطور خواهد بود.

آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه گفت: ما از هر مظلومی حمایت خواهیم کرد. حتی مشرکان مکه نیز در ماه حرام جنگ را قطع می‌کردند اما امروز در ماه رجب خانواده‌های یمنی را به عزا می‌نشانند. ملت یمن و بحرین مظلومند. ملت فلسطین دچار مظلومیت مزمن است. سیاست دشمنان منطقه و اسلام، ترساندن کشورهای اسلامی از یکدیگر است. دشمن موهوم درست می‌کنند تا دشمن اصلی را که استکبار و وابستگان آن‌ها و صهیونیست است، در حاشیه نگه دارند. مقابله با این سیاست‌ها مقابله با جاهلیت است.

ایشان افزودند: ملت‌های منطقه بیدار شده‌اند. بیداری اسلامی را موقتا سرکوب کردند اما بیداری و بصیرت سرکوب شدنی نیست. نباید نیروی بسیار زیاد امت اسلامی را نادیده گرفت.

انتهای خبر