استدلال جالب فرماندار تبریز برای لزوم استقبال پرشور از روحانی: استقبال مردم از رئیس جمهور، در مذاکرات هسته‌ای موثر است!

رحیم شهرتی‌فر گفت: وقتی جمعیت زیادی در استقبال از رئیس جمهور حضور داشته باشند و مراسم باشکوهی برگزار شود، مطمئن باشید بازتاب جهانی آن در مذاکرات هسته‌ای جهانی با گروه ۱+۵ موثر بوده و در داخل کشور نیز کارگزاران دولت قوت قلب بیشتری می‌گیرند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، فرماندار تبریز امشب در […]

image_pdfimage_print

رحیم شهرتی‌فر گفت: وقتی جمعیت زیادی در استقبال از رئیس جمهور حضور داشته باشند و مراسم باشکوهی برگزار شود، مطمئن باشید بازتاب جهانی آن در مذاکرات هسته‌ای جهانی با گروه ۱+۵ موثر بوده و در داخل کشور نیز کارگزاران دولت قوت قلب بیشتری می‌گیرند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، فرماندار تبریز امشب در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران یادآور شد: وقتی جمعیت زیادی در استقبال از رئیس جمهور حضور داشته باشند و مراسم باشکوهی برگزار شود، مطمئن باشید بازتاب جهانی آن در مذاکرات هسته‌ای جهانی با گروه ۱+۵ موثر بوده و در داخل کشور نیز کارگزاران دولت قوت قلب بیشتری می‌گیرند.

فرماندار تبریز با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: این نخستین سفر دکتر روحانی به استان ماست و جز تاثیرگذاری‌هایی در مباحث بین‌المللی، برای استان نیز قطعاً پر از خیر و برکت خواهد بود.

رحیم شهرتی‌فر ضمن اشاره به موضوع آمادگی نهادها به منظور استقبال از رئیس جمهور در سفر به آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: تعداد ۱۵ پروژه شامل پروژه‌های عمرانی شهری، کشاورزی، آموزشی و…با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان با حضور رئیس جمهوری در تبریز قابل افتتاح است.

وی خطاب به شهرداران مناطق مختلف تبریز تصریح کرد: در مسیر فرودگاه تبریز تا میدان باغشمال در دو روز آینده اگر اقداماتی در حال انجام باشد باید هر چه سریع‌تر خاتمه یافته و تمام نخاله‌های ساختمانی نیز جمع‌آوری شود.

شهرتی‌فر ادامه داد: در بدو ورود دکتر روحانی به استان، اساسی‌ترین مطالبات و درخواست‌های مردم استان توسط آیت‌الله شبستری امام جمعه تبریز و دکتر جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی با وی در میان گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: در این دیدار مطالبات استان به ترتیب اولویت همانطور که وظیفه ماست، با ایشان در میان گذاشته می‌شود و سپس دکتر روحانی با حضور در میدان باغشمال تبریز و دیدار با عموم مردم در مورد این مطالبات سخن می‌گویند.

به نظر می‌رسد احیای دریاچه ارومیه، تدوین برنامه‌ای برای رونق تولید و اشتغال در استان آذربایجان‌شرقی و تامین اعتبار لازم برای ساماندهی پروژه‌های تاثیرگذار در پیشرفت و توسعه این استان از اولویت‌های مورد نظر برای سفر رئیس‌جمهور به شمال شرق کشور است که از زبان نمایندگان مردم تبریز در مجلس در این روزها بیان می‌شود.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، این اظهار نظر جالب فرماندار تبریز -که این روزها شایعه احتمال کاندیداتوری وی برای انتخابات مجلس دهم سرزبانها است- در حالی با واکنش معنادار برخی رسانه ها مواجه شد که چند روز پیش نیز درج عبارت “مردی از جنس نور می آید” در بنرهای تهیه شده توسط فرمانداری تبریز برای استقبال از رئیس جمهور محترم، با واکنش منفی برخی رسانه ای مواجه شده و دست آویزی برای برخی مخالفان فراهم آورده بود.

انتهای خبر