اظهارات متناقض دبیر کل و رئیس فدراسیون فوتبال در مورد تغییر نتیجه بازی تراکتورسازی

علیرضا اسدی حرف های کفاشیان را نقض می کند و می گوید احتمال برگزاری مجدد بازی وجود دارد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از خبرآنلاین،  پس از گذشت چند روز از اتفاقات تبریز علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال هم وارد گود شد.کسی که وظیفه اجرایی در فدراسیون فوتبال دارد و بدون شک نقش […]

image_pdfimage_print

علیرضا اسدی حرف های کفاشیان را نقض می کند و می گوید احتمال برگزاری مجدد بازی وجود دارد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از خبرآنلاین،  پس از گذشت چند روز از اتفاقات تبریز علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال هم وارد گود شد.کسی که وظیفه اجرایی در فدراسیون فوتبال دارد و بدون شک نقش ویژه ای هم در پیگیری این پرونده دارد.اسدی در گفت و گویی که امروز با خبرگزاری ایسنا انجام داده است حرف هایی را به زبان آورده که مسئولیت کمیته انضباطی،اجرایی و …را برای پیگیری اتفاقات افتاده سنگین تر می کند.او گفته:« در این قضیه به مردم آذربایجان ظلم شده است و باید درباره آن‌ها احقاق حق شود. ما به دنبال مسببان این اتفاق هستیم تا با آن‌ها برخورد کنیم.»

حرف هایی که دبیر کل در این گفت و گو به زبان آورده بدون شک تناقض زیادی با حرف های کفاشیان دارد.رییس فدراسیون فوتبال روز گذشته گفته بود که فوتبال ایران پاک است و بعید است بازی دوباره تکرار شود.اما آنها ماجرا را پیگیری می کنند و با مسئولان مربوطه برخورد لازم را انجام می دهند.از دید رییس فدراسیون سپاهان قهرمان لیگ برتر است و همه چیز تمام شده است.

با این شرایط اسدی که همسو با وزارت ورزش و جوانان و محمود گودرزی حرکت می کند وارد گود شده و می گوید:« احقاق حق بحثی منطقی است. ما باید ببینیم اگر حقی ضایع شده است این حق را برگردانیم.»

او حتی حرفهای کفاشیان را هم تکذیب کرده و در پاسخ به این سوال که آیا احتمال تغییر نتیجه وجود دارد یا خیر؟ گفته است:« هر احتمالی وجود دارد. باید مستندات را جمع کنیم و پس از کامل شدن مستندات جلسه‌ای برگزار کنیم و درباره این موضوع تصمیم بگیریم.»

انتهای خبر