دکتر روحــانی، فـردا در تبــریز/ وعده دیدار: ساعت ۱۰ ورزشگاه تختی تبریز

فردا چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت، استان آذربایجان شرقی به مدت دو روز میزبان رئیس جمهور و دولتمردان تدبیر و امید خواهد بود. به گزارش اعتدال پرس، دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم کشور به همراه کاوران دولت تدبیر و امید فردا صبح وارد فرودگاه تبریز می شود و دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم از ساعت ۹:۳۰ […]

image_pdfimage_print

فردا چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت، استان آذربایجان شرقی به مدت دو روز میزبان رئیس جمهور و دولتمردان تدبیر و امید خواهد بود.

به گزارش اعتدال پرس، دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم کشور به همراه کاوران دولت تدبیر و امید فردا صبح وارد فرودگاه تبریز می شود و دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم از ساعت ۹:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه به عنوان اولین برنامه این سفر در ورزشگاه تختی تبریز برگزار می‌ شود.

طبق گفته های فرمانداران استان، برای استقبال و دیدار با رئیس جمهور، افرادی از شهرهای مختلف استان در این برنامه حضور پیدا خواهند کرد.

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برگزیدگان، روحانیون، سرمایه‌ گذاران و تولیدکنندگان از جمله برنامه‌ هایی است که رئیس جمهور در دو روز اقامت خود در این استان در آنها حضور خواهد داشت.

همزمان با سفر استانی هیات دولت، تعدادی از پروژه‌های عمرانی که امکان بهره‌ برداری از آنها وجود دارد، افتتاح و عملیات اجرایی تعداد دیگری از پروژه ‌ها با دستور رئیس جمهور آغاز می‌ شود.

همچنین در این سفر، وزرا و معاونین رئیس جمهور به عنوان نمایندگان ویژه دکتر روحانی به شهرستان‌ های استان برای بررسی مشکلات و مسایل ۲۲ شهرستان استان به این شهرها اعزام می شوند.

گفتنی است، این سفر، هفدهمین سفر استانی روحانی در پایان دومین سال ریاست جمهوری خود می باشد، سفری که به اذعان بسیاری از نمایندگان خانه ملت با تاخیر انجام شده و استان پهناور آذربایجان شرقی و “سر ایران” به تعبیر مقام معظم رهبری، پیش از اینها می بایست در برنامه سفر دولت قرار می گرفت.

انتهای خبر