رئیس جمهور، دقایقی پیش وارد تبریز شد/ استادیوم لبریز از جمعیت تختی، منتظر حضور روحانی+تصاویر

دکتر روحانی رییس محترم جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش وارد تبریز شدند. به گزارش اعتدال پرس، دقایقی پیش دکتر روحانی در صدر هیئتی متشکل از معاونان و وزرا در قالب هفدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید و برای سفری دو روزه وارد تبریز شدند.  حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در فرودگاه شهید مدنی تبریز […]

image_pdfimage_print

دکتر روحانی رییس محترم جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش وارد تبریز شدند.

به گزارش اعتدال پرس، دقایقی پیش دکتر روحانی در صدر هیئتی متشکل از معاونان و وزرا در قالب هفدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید و برای سفری دو روزه وارد تبریز شدند.

 حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در فرودگاه شهید مدنی تبریز مورد استقبال آیت‌الله محسن شبستری امام جمعه تبریز و نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار و جمعی از مقامات محلی قرار گرفت.

در مراسم رسمی استقبال پس از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران، رئیس‌ جمهور از یگان حاضر در فرودگاه سان دید. قرار است تا ساعتی دیگر رئیس‌جمهور در اجتماع مردم استان آذربایجان‌شرقی در ورزشگاه تختی تبریز سخنرانی کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در حاشیه مراسم استقبال از رئیس جمهور با بیان اینکه میزبان اصلی رئیس جمهور و هیئت دولت، مردم استان هستند، گفت: استقبال پرشور و مردمی از کاروان تدبیر و امید قطعاً اثرات مثبت داخلی و بین‌المللی دارد.

رئیس جمهور در بدو ورود به تبریز عنوان کرد: شنیدن مطالبات مردم و اتخاذ تصمیم در شورای اداری آذربایجان‌شرقی

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی پیش در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم قهرمان، دلاور، ولایت‌مدار و فرهنگ‌دوست استان آذربایجان‌شرقی و تبریز، آذربایجان‌شرقی را سرزمین دلاوران و قهرمانان ایران زمین عنوان کرد و اظهار داشت: هدفمان از حضور در استان آذربایجان‌شرقی این است که نکات مورد نظر و مطالبات مردم این استان را بشنویم و برنامه‌هایی که دولت برای توسعه استان مد نظر قرار داده مطرح کرده و به استحضار مردم برسانیم.

وی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که صورت دادیم در جمع فرهیختگان، علما و خانواده شهدا حضور خواهیم یافت و پس از آن در شورای اداری استان تصمیماتی که مورد نیاز استان است اخذ می‌شود.

روحانی ادامه داد: در این سفر مطالبات و نظرات مردم را در خصوص مسائل مختلف خواهیم شنید و امیدواریم این سفر برای استان آذربایجان‌شرقی خیر و برکت داشته باشد.

حضور پرشور مردم در استقبال از رئیس جمهور

مراسم استقبال مردمی از دکتر روحانی از ساعت ۹ صبح در مسیر میدان ساعت به طرف استادیوم تختی آغاز شده و در سایر مسیرها برای جلوگیری از اختلال در تردد شهروندان، مراسم استقبال برگزار نمی‌شود.

ازدحام در اطراف ورزشگاه باغشمال تبریز

لحظاتی مانده به حضور رییس جمهوری اسلامی ایران در ورزشگاه باغشمال تبریز ازدحام در اطراف این ورزشگاه و درب های ورودی به چشم می خورد.

اقشار مختلف مردم از شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی در ورزشگاه تختی تبریز محل سخنرانی تبریز حضور گسترده یافته‌اند.

از ساعت‌های اول صبح اتوبوس‌هایی از شهرستان‌های ۲۱‌گانه آذربایجان‌شرقی به سمت تبریز حرکت کردند که موجب ترافیک در جاده‌های مواصلاتی شده بود.

ورزشگاه تختی (باغشمال) محل دیدار حجت‌الاسلام حسن روحانی با اقشار مختلف مردم استان آذربایجان‌شرقی به دلیل تاخیر ورود هواپیمای هیئت دولت خود را برای اجرای برنامه‌های زنده موسیقی عاشیقی آماده می‌کند.

برای ایجاد شور و نشاط بیشتر در ورزشگاه گروه موسیقی عاشیقی چنگیز مهدی‌پور سرگرم اجرای کنسرت زنده برای مردم حاضر در آن هستند که با استقبال بسیار خوب مردم رو به رو شده است.

استقبال قابل توجه دانش‌آموزان مدارس تبریز در این مراسم چشمگیر است که با کاورهای قرمز و آبی مشخص هستند.تراکتور متعلق به ایران است/ هیچکس نمی تواند با احساسات مردم آذربایجان بازی کند/ در حال شکست دادن نهایی ایران هراسی در سطح دنیا هستیم

نکته جالب توجه در این مراسم شعار ” یاشاسین تراکتور” برخی حاضران در استادیوم است که نشان از علاقه آنها به تیم فوتبال تراکتورسازی بوده و شاید هم این شعار ناشی از مطالبه آنها از رئیس جمهور برای رسیدگی به حوادث دیدار این تیم در دیدار پایانی لیگ برتر باشد.

“رامین راستی” مجری مراسم سخنرانی رئیس‌جمهور در حین اجرای برنامه در اقدام تامل برانگیز شعار اصلی مردم آذربایجان را تحریف کرده و شعار «آذربایجان اویاخدی روحانی یه دایاخدی» سر داد که با پاسخ جالب توجه حاضران روبه‌رو شد و حاضران در استادیوم در پاسخ به این شعار باز هم علاقه خود به تیم تراکتورسازی را نشان داده و شعار « آذربایجان اویاخدی، تراختورا دایاخدی» سر دادند.

کارگران شرکت بلبرینگ سازی تبریز نیز با حضور در مراسم استقبال روحانی، با در دست داشتن نوشته ای روی پلاکارد که با عنوان ” به داد کارگران بلبرینگ سازی برسید ” می باشد، اعتراض خود  نسبت به وضعیت کار خود را به گوش رئیس جمهور می رسانند.

تفتیش بدنی در در‌های ورودی ورزشگاه، موجب ازدحام در این محل‌ها شده است.

کلانشهر تبریز حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.
این هفدهمین سفر داخلی رییس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای خبر