حاشیه های حضور رئیس جمهور در تبریز +تصاویر

 مراسم استقبال از رئیس جمهوری تحت تاثیر اتفاقات جمعه شب گذشته استادیوم یادگار امام (ره) تبریز قرار گرفته است. به گزارش اعتدال پرس، با تاخیر صورت گرفته در پرواز رئیس جمهور و هیأت دولت، دکتر روحانی حوالی ساعت ۱۰ به تبریز رسید. با توجه به اعلام قبلی، شروع برنامه سخنرانی ساعت ۹:۳۰ در استادیوم تختی […]

image_pdfimage_print

 مراسم استقبال از رئیس جمهوری تحت تاثیر اتفاقات جمعه شب گذشته استادیوم یادگار امام (ره) تبریز قرار گرفته است.

به گزارش اعتدال پرس، با تاخیر صورت گرفته در پرواز رئیس جمهور و هیأت دولت، دکتر روحانی حوالی ساعت ۱۰ به تبریز رسید.

با توجه به اعلام قبلی، شروع برنامه سخنرانی ساعت ۹:۳۰ در استادیوم تختی بوده که به دلیل تاخیر در پرواز رئیس جمهور، برای سرگرم شدن حاضران در استادیوم، گروه موسیقی اقدام به اجرای برنامه کرده و بدین ترتیب نخستین برنامه امروز حضور هیأت دولت در تبریز، با اجرای برنامه نوازندگی آغاز به کار کرد.

از اولین ساعات صبح امروز هزاران تن از شهروندان از شهزهای مختلف آذربایجان شرقی بصورت کاروانی با اتوبوس خود را به تبریز رسانده و به استقبال رئیس جمهور روحانی در استادیوم تختی آمده اند.

این گزارش می افزاید این مراسم تحت تاثیر اتفاقات جمعه گذشته تبریز قرار گرفته و حاضران در ورزشگاه تختی تبریز با سر دادن شعارهایی خواستار احقاق حق باشگاه تراکتورسازی شدند. آنها با نشان دادن پیراهن های تراکتورسازی شعار می دهند “رئیس جمهور محبوب حمایت حمایت”. همچنین حاضران در ورزشگاه تختی با شعارهایی خواستار اعاده حیثیت هواداران تراکتورسازی و تنبیه کسانی شدند که مسبب اتفاقات جمعه گذشته بودند.

حضور دانش آموزان مدارس تبریز در محل سخنرانی رئیس جمهور در ورزشگاه تبریز کاملا چشمگیر می باشد.

تعدادی از شهروندان ترکمنچای و مهربان نیز با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار ایجاد فرمانداری به مرکزیت این دو شهر شدند.

موضوع خشک شدن دریاچه ارومیه نیز از مهمترین خواسته های حاضران است. چندین پلاکارد در این خصوص به نمایش در آمده است. همچنین پلاکاردهایی با موضوع درخواست آموزش زبان مادری نیز به نمایش در آمده است.

همچنین در بخشی دیگر از ورزشگاه کارگران شرکت ماشین آلات صنعتی خواستار خلع ید سرمایه گذار بخش خصوصی این شرکت و تعیین تکلیف این کارخانه هستند. کارگران نیروگاه تبریز هم خواستار رسیدگی به وضعیت این شرکت شدند.

مجری مراسم سخنرانی رئیس جمهور  پیش از رسیدن روحانی به استادیوم، در حین اجرای برنامه شعار ” اذربایجان اویاخدی روحانی یه دایاخدی” سر داد که با پاسخ جالب توجه حاضران روبرو شد.

حاضران در استادیوم در پاسخ به این شعار باز هم علاقه خود به تیم تراکتورسازی را نشان داده و شعار ” آذربایجان اویاخدی، تراختورا دایاخدی” سر دادند.

در میدان ساعت تبریز و داخل استادیوم تختی حاشه جالبی اتفاق افتاد. در حالی که امروز و در مسیر ورود رییس جمهور، تبریزی ها بارها و بارها با شعار “تراختور، تراختور” از وی درخواست رسیدگی به موضوع دیدار تراکتورسازی و نفت را داشتند، تعدادی از مردم در حرکتی نمادین کارت قرمز در اعتراض به وقایع بازی تراکتورسازی به روحانی نشان می دادند.

عکس روز: کارت قرمز تبریزی ها به روحانی
ل
ر
ن
انتهای خبر