سردار کریمیان: فعلا تغییری در مدیریت باشگاه صورت نگرفته است/ به عباسی برای تعامل‌ بیشتر با رسانه‌ها تذکر داده ایم

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه کار در باشگاه تراکتورسازی نخوابیده گفت: هم پیگیر حقوق پایمال شده تیم تراکتورسازی هستیم و هم تدارک آماده‌سازی تیم در فصل آینده را در برنامه خود داریم. به گزارش اعتدال پرس، غلام عسکر کریمیان اظهار داشت: برای تعیین وضعیت تیم تراکتورسازی در فصل آینده اواخر این […]

image_pdfimage_print

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه کار در باشگاه تراکتورسازی نخوابیده گفت: هم پیگیر حقوق پایمال شده تیم تراکتورسازی هستیم و هم تدارک آماده‌سازی تیم در فصل آینده را در برنامه خود داریم.

به گزارش اعتدال پرس، غلام عسکر کریمیان اظهار داشت: برای تعیین وضعیت تیم تراکتورسازی در فصل آینده اواخر این هفته جلسه هیئت مدیره باشگاه برگزار می‌شود و تصمیمات لازم در حضور اعضای هیئت مدیره اتخاذ می‌شود.

وی در مورد حضور کمرنگ مدیر باشگاه تراکتورسازی در رسانه‌های جمعی نیز گفت: من هم در این مورد به آقای عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتور گلایه کردم و از وی خواستم که تعامل‌ باشگاه را با رسانه‌های بیشتر کند.

کریمیان تغییر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی را تکذیب کرد و ادامه داد: تا این لحظه در مدیریت باشگاه هیچ تغییری صورت نگرفته و سعید عباسی همچنان مدیر باشگاه تراکتورسازی هستند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: کار در باشگاه تراکتورسازی نخوابیده و هم پیگیر حقوق پایمال شده تیم تراکتورسازی در بازی نفت بوده و همچنین تدارک آماده‌سازی تیم در فصل آینده را در برنامه خود داریم.

انتهای خبر