رییس شورای استان آذربایجان شرقی خبر داد: تبریز میزبان نشست مشترک روسای شورای استان ها

دکتر حاجی پور، از برگزاری نشست مشترک روسای شورای استانهای کشور در تبریز خبر داد. به گزارش اعتدال پرس، رییس شورای اسلامی استان، ضمن اعلام این خبر افزود: علیرغم این که چهار دوره از تشکیل شوراها می گذرد، پاره ای مسایل، وحدت رویه در شوراها را خدشه دار کرده است و از طرفی، تغییراتی در […]

image_pdfimage_print

دکتر حاجی پور، از برگزاری نشست مشترک روسای شورای استانهای کشور در تبریز خبر داد.

به گزارش اعتدال پرس، رییس شورای اسلامی استان، ضمن اعلام این خبر افزود: علیرغم این که چهار دوره از تشکیل شوراها می گذرد، پاره ای مسایل، وحدت رویه در شوراها را خدشه دار کرده است و از طرفی، تغییراتی در قوانین مربوط به شوراها ایجاد شده که می بایست نحوه برخورد با این تغییرات نیز به شکلی واحد انجام گیرد.

احتشام حاجی پور، ادامه داد: بر همین اساس، نشست مشترک روسای استان، با محوریت موضوعات فوق در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، ششم و هفتم خرداد ماه در تبریز برگزار خواهد شد.

وی درباره دیگر اهداف این نشست، خاطر نشان کرد: علاوه بر موارد ذکر شده، تبادل تجربیات بین روسای حاضر در نشست، به ارتقای سطح عملکرد شوراهای استان، کمک شایانی خواهد کرد.

حاجی پور در توضیح بخش های مختلف این نشست گفت: تشکیل پانل های تخصصی جهت بررسی موضوعات تعیین شده، با حضور کارشناسانی از استان و تبریز از بخش های عمده این نشست است.

رییس شورای استان تصریح کرد: استانداری آذربایجان شرقی، شهردار تبریز و  رییس شورای اسلامی شهر تبریز نیز به عنوان میزبانان این نشست در جلسه حضور خواهند یافت، همچنین امام جمعه تبریز، آیت الله مجتهدشبستری، با ایراد رهنمودهایی، روسای حاضر در جلسه را در دستیابی به نتایج کارآمد، یاری خواهند نمود.

رییس شورای استان، در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم در کنار این نشست، تبریز و زیبایی ها و پتانسیل های گردشگری آن نیز به نحو احسن به میهمانان معرفی شود.

 

انتهای خبر