آخرین خبر از آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از تعیین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: تاکنون مواد امتحانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، زمان برگزاری و شرایط آزمون را اعلام نکرده‌ایم. به گزارش اعتدال پرس، سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از تعیین تکلیف بیمه […]

image_pdfimage_print

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از تعیین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: تاکنون مواد امتحانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، زمان برگزاری و شرایط آزمون را اعلام نکرده‌ایم.

به گزارش اعتدال پرس، سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از تعیین تکلیف بیمه تکمیلی فرهنگیان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: تاکنون مواد امتحانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش، زمان برگزاری و شرایط آزمون را اعلام نکرده‌ایم.

بطحایی درخصوص بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار داشت: نظرسنجی صورت گرفته از چهار بسته حمایتی بیانگر این است که اکثریت، بسته‌های دوم و سوم پیشنهادی را انتخاب کرده‌اند و تلاش می‌کنیم تا پایان هفته وضعیت بیمه تکمیلی فرهنگیان را نهایی کنیم.

وی در خصوص آزمون استخدامی آموزش وپرورش گفت: تاکنون مواد امتحانی آزمون، زمان برگزاری و شرایط آزمون را اعلام نکرده‌ایم، به اطلاع علاقه‌مندان ورود به آموزش و پرورش می‌رسانم تا قبل از شهریور ماه، فرآیند این آزمون استخدامی را از طریق پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش اعلام خواهیم کرد.

انتهای خبر