تصویری از روزهای کابوس وار بازیکنی که قرار بود مثلا علی دایی شود!

در لیست جدید تیم ملی نام مهاجم اوساسونا دیده نمی شود. کریم انصاری فرد که فصل ناموفقی را در اوساسونا سپری کرده است، حالا جایگاه خود را در تیم ملی به طور کامل از دست داده است. کارلوس کروش حتی در روزهای نیمکت نشینی کریم در اساسونا تلاش کرد با استفاده از او در تیم […]

image_pdfimage_print

در لیست جدید تیم ملی نام مهاجم اوساسونا دیده نمی شود. کریم انصاری فرد که فصل ناموفقی را در اوساسونا سپری کرده است، حالا جایگاه خود را در تیم ملی به طور کامل از دست داده است.

کارلوس کروش حتی در روزهای نیمکت نشینی کریم در اساسونا تلاش کرد با استفاده از او در تیم ملی، از نظر روحی و روانی به این بازیکن کمک کند.

انصاری فرد در بازی شیلی و سوئد هم فرصت بازی یافت اما در بازگشت به اسپانیا دوباره به روزهای بدش ادامه داد. حالا روزهای کابوس وار کریم با غیبت در اردوی تیم ملی کامل شده است.

نام انصاری فرد در لیست ۵۰ نفره تیم ملی دیده می شود ولی برای اردوی ترکیه، بازی با ازبکستان و سپس اولین مسابقه در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ترکمنستان اثری از نام او نیست.

حباب آرزوهای انصاری فرد در اسپانیا خیلی زود ترکید. او چند هفته پس از حضورش در اوساسونا از آروزهای بزرگش گفت. از اینکه رفتنش به رئال مادرید غیر ممکن نیست.

همه تصور می کردند انصاری فرد با حضور در اسپانیا «راه علی دایی شدن» را با سرعت بیشتری طی می کند.

از همان روزی که او پدیده فوتبال ایران شد، خیلی ها از ظهور یک دایی دیگر خبر دادند اما انصاری فرد امروز هیچ نشانی از آن مهاجم گلزن ندارد.

آیا عدم دعوت او به تیم ملی، یک شوک است تا کریم به خود بیاید و دوباره گلزنی هایش را آغاز کند؟

خبرآنلاین

انتهای خبر