در دیدار رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با مدیرکل صدا و سیمای استان تاکید شد: لزوم تولید برنامه‌های شاد و امید آفرین در شبکه استانی

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت : رسانه ها ، به ویژه رسانه های دیداری و شنیداری در هر کشور مهمترین عامل تقویت و تحول فرهنگ هستند . به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، دکتر میرهادی قره سید رومیانی در دیدار با سید محسن لطیفی مدیرکل […]

image_pdfimage_print

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت : رسانه ها ، به ویژه رسانه های دیداری و شنیداری در هر کشور مهمترین عامل تقویت و تحول فرهنگ هستند .

به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، دکتر میرهادی قره سید رومیانی در دیدار با سید محسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی افزود : دشمن با تمام توان خود وارد جنگ نرم شده بنابراین ضروری است صدا و سیما و دیگر رسانه ها در مقابل این توطئه ها برنامه ریزی و فرهنگ سازی کرده و فرهنگ ناب ایرانی اسلامی را در کشور تقویت و معرفی کنند.

وی خاطر نشان کرد : نقش رسانه ها در فرهنگ سازی جوامع بشری و تحولات فرهنگی بسیار مهم است و باید در ترویج فرهنگ اصیل کشورمان ، بهترین برنامه ها را به خانواده های ایرانی تولید و پخش کنیم .

نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ، صدا و سیما را مرکز هدایت کشور خواند و افزود : همه دستگاهها باید در حد توان به این دستگاه عظیم که به شایستگی به انقلاب و مردم در حفظ و نگهداشت ارزش‌های انقلاب خدمت می‌کند ، یاری کنند .

مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز با تاکید بر جایگاه و نقش مؤثر نمایندگان در پیشرفت و توسعه کشور ، نگاه دقیق و کارشناسانه منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی در حل مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه را راهگشا دانست .

سید محسن لطیفی گفت : برنامه ریزی بیشتر شبکه های استانی در راستای برنامه سازی با موضوع سرمایه های فرهنگی، زبان، آداب و رسوم هر استان است و نوع پرداخت رسانه ها به این موضوعات در تحقق شعار سال بسیار مهم و تعیین کننده است .

نقش رسانه در مقابله با رسانه‌های بیگانه در جنگ نرم ، ضرورت تکمیل پوشش دریافت شبکه های صداوسیما در مناطق مختلف استان ، لزوم تولید برنامه‌های شاد و امید آفرین در رسانه‌ی استانی و تولید برنامه هایی در راستای معرفی سبک زندگی اسلامی و ایرانی از دیگر موضوعاتی بود که میرهادی قره سید و سید محسن لطیفی در این دیدار مطرح شد .

در حال نمایش IMG_9153.jpg

 

انتهای خبر