ابطال آرای ۴ منتخب شورای شهر در رودهن و نسیم‌شهر

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر استان تهران، با بیان اینکه ۳ نفر از رودهن و یک‌نفر از نسیم‌شهر در انتخابات شوراهای شهر و روستا حذف شدند، گفت: نتایج انتخابات شوراها در حسن‌آباد و پردیس نیاز به بررسی بیشتر در هیأت مرکزی نظارت دارد. حسین طلا درباره آخرین نتایج بررسی شکایات‌ از انتخابات شوراهای […]

image_pdfimage_print

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر استان تهران، با بیان اینکه ۳ نفر از رودهن و یک‌نفر از نسیم‌شهر در انتخابات شوراهای شهر و روستا حذف شدند، گفت: نتایج انتخابات شوراها در حسن‌آباد و پردیس نیاز به بررسی بیشتر در هیأت مرکزی نظارت دارد.

حسین طلا درباره آخرین نتایج بررسی شکایات‌ از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران، گفت: در شهر رودهن از شهرستان دماوند صحت انتخابات با شرط حذف سه نفر از منتخبان انتخابات شوراهای شهر تایید شده است.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همچنین شهر نسیم‌شهر در شهرستان بهارستان نیز صحت انتخابات با شرط حذف یک نفر از منتخبان تایید شده است اما در شهرستان‌های حسن‌آباد و پردیس نتایج انتخابات نیازمند بررسی بیشتر در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات است.

طلا تصریح کرد: لازم به ذکر است که انتخابات در روستای کرشت در شهرستان پردیس ابطال و در شهرستان مهرآباد نیز نتیجه انتخابات تایید شد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر استان تهران گفت: بر این اساس پس از بررسی نتایج انتخابات در شهرستان‌های حسن‌آباد و پردیس در هیات نظارت مرکزی، پرونده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران در دور چهارم بسته می‌شود./

انتهای خبر