شهردار اصفهان برکنار شد

سید مرتضی سقائیان‌نژاد صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان استیضاح شد. به گزارش اعتدال پرس، جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار اصفهان و معاونان وی آغاز شد، به موضوع استیضاح شهردار اصفهان پس از ۱۲ سال اختصاص یافت. استیضاح شهردار در حالی صورت گرفت که پاسخ […]

image_pdfimage_print

سید مرتضی سقائیان‌نژاد صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان استیضاح شد.

به گزارش اعتدال پرس، جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار اصفهان و معاونان وی آغاز شد، به موضوع استیضاح شهردار اصفهان پس از ۱۲ سال اختصاص یافت.

استیضاح شهردار در حالی صورت گرفت که پاسخ او به دو سؤال هفته گذشته اعضاء در خصوص متروی اصفهان و انتخاب عنوان مدیرکلی برای رئیس دفتر شهردار، نتوانست شورایی‌ها را قانع کند.خبرگزاری فارس: سقائیان‌نژاد از پارلمان شهر رأی اعتماد نگرفت/ خداحافظی سقائیان‌نژاد از شهرداری اصفهان

در نهایت پس از انجام رأی‌گیری ۱۴ نفر از اعضای شورای شهر موافق استیضاح شهردار و ۷ مخالف استیضاح شهردار اصفهان بودند که با توجه به اینکه دو سوم اعضا یعنی ۱۴ نفر رأی به استیضاح شهردار اصفهان دادند و  شهردار اصفهان از سمت خود برکنار شد.

 علیرضا بوژمهرانی مدیر امور مالی و ذی‌حساب شهرداری اصفهان با ۱۹ رأی موافق تا زمان انتخاب شهردار توسط شورا شهر به عنوان سرپرست شهرداری اصفهان منصوب شد.

رضا امینی، رئیس شورای شهر اصفهان گفت: با توجه به اینکه پیش از این احتمال برکناری شهردار را محتمل می‌دانستم گزینه‌هایی برای سرپرستی شهرداری در نظر داشتم و به نظر من بوژ مهرانی بهترین گزینه برای سرپرستی شهرداری اصفهان است.

 

 

انتهای خبر