مدیر عامل جدید سایپا انتخاب شد

با تصمیم هیات‌مدیره گروه خودروسازی سایپا، جمالی به عنوان مدیرعامل جدید این گروه منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس، مدیر عامل جدید سایپا انتخاب شد، با تصمیم هیات‌مدیره گروه خودروسازی سایپا، دکتر مهدی جمالی به عنوان مدیرعامل جدید این گروه منصوب شد.  مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت اقتصاد میباشد و در […]

image_pdfimage_print

با تصمیم هیات‌مدیره گروه خودروسازی سایپا، جمالی به عنوان مدیرعامل جدید این گروه منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، مدیر عامل جدید سایپا انتخاب شد، با تصمیم هیات‌مدیره گروه خودروسازی سایپا، دکتر مهدی جمالی به عنوان مدیرعامل جدید این گروه منصوب شد.  مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا دارای مدرک تحصیلی دکترای مدیریت اقتصاد میباشد و در کارنامه کاری خود معاونت طرح و برنامه سازمان اتکا، مدیر کل اقتصادی سازمان بازنشستگی کشوری، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند و مدیر عاملی شرکت لیزینگ صنعت و معدن را دارد .

جمالی همچنین مشاور عالی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، عضویت در هیات مدیره انجمن بین‌المللی مالی و لیزینگ IFLA و شرکت‌های سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی و سرمایه‌گذاری ایران خودرو ، عضویت هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و رئیس هیات مدیره سرمایه گذاری ایران خودرو را در کارنامه شغلی خود دارد.

مدیرعامل آینده گروه خودروسازی سایپا متولد اردستان در استان اصفهان است .

رئیس گسترش و نوسازی صنایع ایران در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل سایپا درباره دلیل تغییر مدیریتی در این شرکت گفت: معضلات مالی سایپا بسیار حاد است به همین دلیل یک مدیر مالی در رأس این مجموعه قرار گرفت.

نوروززاده  اظهار کرد: تخصص مدیران سایپا عمدتا مهندسی و فنی است. بنابراین باید کسی در رأس این مجموعه قرار می‌گرفت که به اقتصاد کلان کشور آشنا باشد تا بتواند مشکل مالی سایپا را در بیرون شرکت حل کند.

شایان ذکر است پیش از این ، سعید مدنی از شهریور ماه ۱۳۹۱ به مدت ۳۲ ماه سکان مدیریت گروه خودروسازی سایپا را بر عهده داشته است .

انتهای خبر