دستور بسیار جالب فتاح برای نحوه پرداخت حقوق در کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) گفت: مستمری مددجویان کمیته امداد از این پس، قبل از حقوق مدیران و پرسنل این نهاد پرداخت می‌شود. به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) ، درباره نامه‌ای که با دستخط وی و به تاریخ نهم خردادماه سال جاری خطاب به تعدادی از مدیران […]

image_pdfimage_print

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) گفت: مستمری مددجویان کمیته امداد از این پس، قبل از حقوق مدیران و پرسنل این نهاد پرداخت می‌شود.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) ، درباره نامه‌ای که با دستخط وی و به تاریخ نهم خردادماه سال جاری خطاب به تعدادی از مدیران این نهاد نوشته شده بود، اظهار داشت: مطلع شدم که با گذشت نه روز از ماه خرداد هنوز مستمری مددجویان کمیته امداد پراخت نشده است. این در حالی بود که مدیران و پرسنل این نهاد حقوق خود را دریافت کرده بودند.

وی ادامه داد: خود را در این موضوع مقصر می‌دانم و در نامه مذکور نیز به این موضوع اقرار کردم، اما با تصمیمی که گرفته شد این موضوع دیگر تکرار نمی‌شود.

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده، از این پس مستمری مددجویان قبل از حقوق کارمندان و مدیران این نهاد پرداخت می‌شود.

Image title

انتهای خبر