نامه هیات‌مدیره تراکتور به جعفری برای برخورد با بازیکن جنجال ساز تراکتور

هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز از مدیرعامل این باشگاه خواست تا در خصوص مصاحبه محمد ابراهیمی مهاجم این تیم، اقدام کرده و با وی برخورد شود.  به دنبال مصاحبه این بازیکن و اعلام اینکه اگر پول ندهید در آینده نیزخواهیم باخت هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در نامه ای از مدیرعامل خواست نسبت به این موضوع […]

image_pdfimage_print

هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز از مدیرعامل این باشگاه خواست تا در خصوص مصاحبه محمد ابراهیمی مهاجم این تیم، اقدام کرده و با وی برخورد شود.

 به دنبال مصاحبه این بازیکن و اعلام اینکه اگر پول ندهید در آینده نیزخواهیم باخت هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در نامه ای از مدیرعامل خواست نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد.

دراین نامه آمده است: جای تعجب است بازیکنی که پنج سال در تراکتورسازی بوده و تاکنون تمام مبلغ قرارداد هایش را دریافت کرده در این مقطع حساس با طرح چنین بحث هایی، برای تیم ایجاد حاشیه می کند.

به گزارش ایرنا، در این نامه اضافه شده است: به یقین باشگاه تراکتورسازی اگر امسال در پرداخت دستمزدها در تیم بین دیگرتیم ها نخستین نباشد به طورقطع جزو سه باشگاه اول قراردارد وتاکنون ۶۰ تا ۷۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده است.

اعضای هیات مدیره باشگاه در این نامه با تاکید بر ادامه حمایت از تیم، متذکر شده اند: برای عبور از این مرحله، غیرت و تعصب تمام بازیکنان مورد انتظار است.

دراین نامه ازمدیرعامل باشگاه خواسته شده تازمانی که علت عملکردضعیف این بازیکن و مصاحبه مشکوک وی مشخص نشده از حضور او در تمرینات جلوگیری وگزارش بررسی ها از موارد ذکر شده در نشست بعدی ارایه تا در خصوص این بازیکن تصمیم نهایی گرفته شود.

به دنبال باخت ۳ بر ۱ تراکتورسازی مقابل سپاهان در آخرین بازی این تیم در سال گذشته، محمد ابراهیمی، در مصاحبه هایی در خصوص پرداخت نشدن دستمزدها انتقاد کرده بود.

انتهای خبر