تصاویر/سانحه انفجار گاز در تبریز + آخرین وضعیت مصدومان و جزئیات حادثه

بر اثر انفجار گاز شهری در پیش از ظهر امروز شنبه در یکی از مغازه های واقع در چهاراه شریعتی تبریز، دو باب مغازه صوتی و تصویری بصورت جدی تخریب شده اند. به گزارش اعتدال پرس، مسوول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی اورژانس تبریز در تشریح جزئیات این رسانه نیز گفت: بر اثر انفجار […]

image_pdfimage_print

بر اثر انفجار گاز شهری در پیش از ظهر امروز شنبه در یکی از مغازه های واقع در چهاراه شریعتی تبریز، دو باب مغازه صوتی و تصویری بصورت جدی تخریب شده اند.

به گزارش اعتدال پرس، مسوول روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی اورژانس تبریز در تشریح جزئیات این رسانه نیز گفت: بر اثر انفجار گاز شهری در یکی از مغازه های واقع در خیابان شریعتی روبروی دبیرستان فردوسی، دو باب مغازه صوتی و تصویری بصورت جدی تخریب و یکی از مغازه های مجاور به محل حادثه نیز آسیب هایی دیده بودند که این سانحه دو مصدوم اورژانسی داشت.

حسینقلی زاده در خصوص وضعیت مصدومان این سانحه نیز خاطر نشان شد: دو تن از شهروندانی که داخل مغازه های تخریب شده و محل بروز انفجار حضور داشتند، دچار جراحات جدی و سوختگی ۳۰ درصد شده بودند که به مراکز درمانی منتقل و مورد مداوا و رسیدگی قرار گرفتند.

وی گفت: علاوه بر این دو نفر که بدلیل جراحات و صدمات جدی به مراکز اورژانسی منتقل شدند افراد دیگری از جمله یکی از رهگذران نیز دچار جراحات سطحی شده بودند که وضعیت آنها مورد بررسی و بصورت سرپایی رسیدگی شده است.

انتهای خبر