قطار تغییرات در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی باز هم مسافر جابجا کرد

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ادامه دور جدید تغیرات مدیریتی خود در این مجموعه، روسای جدید آموزش وپرورش ناحیه یک و ناحیه پنج تبریز را منصوب کرد. به گزارش اعتدال پرس، پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان که دو هفته پیش، مدیران جدید نواحی ۲ ، ۳ و ۴ اموزش و پرورش تبریز […]

image_pdfimage_print

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ادامه دور جدید تغیرات مدیریتی خود در این مجموعه، روسای جدید آموزش وپرورش ناحیه یک و ناحیه پنج تبریز را منصوب کرد.

به گزارش اعتدال پرس، پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش استان که دو هفته پیش، مدیران جدید نواحی ۲ ، ۳ و ۴ اموزش و پرورش تبریز را معرفی کرده بود، امروز نیز طی احکامی جداگانه بهروز اصغری اردلان را بعنوان مدیر جدید آموزش وپرورش ناحیه یک تبریز و علیرضا ستاری را بعنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه پنج تبریز منصوب کرد تا با انتصابات امروز، روسای هر ۵ ناحیه آموزش و پرورش شهرستان تبریز در عرض دو هفته تغییر یابند.

بهروز اصغری اردلان پیش از این، ریاست ناحیه ۵ آموزش و پرورش تبریز را بر عهده داشت و در کمتر از ۶ ماه از انتصاب خود در این سمت، امروز جایگزین تاروردی پور در ناحیه یک تبریز شد.

 

ستاری نیز تیر ماه سال گذشته به ریاست آموزش و پرورش شهرستان اسکو منصوب شده بودکه از امروز عهده دار ریاست ناحیه ۵ آموزش و پرورش تبریز شد.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، امروز طی مراسم جداگانه، مراسم تودیع و معارفه ستاری مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه ۵ تبریز و اصغری اردلان مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار شد.

طی مراسمی که با حضور معاونت ابتدایی استان برگزار گردید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های ۹ ساله تاروردی پور مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز، بهروز اصغری اردلان بعنوان مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه یک معرفی شدند.

امروز صبح همچنین طاهر علمی معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور در اداره آموزش و پرورش ناحیه ۵ تبریز، علیرضا ستاری را بعنوان مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه ۵ تبریز معرفی و با اهداء لوح سپاس از خدمات بهروز اصغری اردلانی تقدیر و تشکر نمود.

اخبار مرتبط در اعتدال پرس:

با انتصاب مدیران جدید نواحی تبریز صورت گرفت: حرکت دوباره قطار تغییرات در آموزش و پرورش استان/ اصلاح طلبان در لایه های مدیریتی آموزش وپرورش استان

 

 

انتهای خبر