حضور پررنگ نمایندگان استان در هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس/ انتخاب فتحی پور و حسن نژاد، به عنوان رئیس و نائب رئیس کمیسیون

اعضای هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس برای سال چهارم و آخر فعالیت مجلس نهم تعیین شدند. به گزارش اعتدال پرس، در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس، فتحی پور نماینده کلیبر و خداآفرین و دکتر حسن نژاد نماینده مرند و جلفا به ترتیب به عنوان رئیس و نائب رئیس رئیس این کمیسیون انتخاب شدند. رحیم […]

image_pdfimage_print

اعضای هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس برای سال چهارم و آخر فعالیت مجلس نهم تعیین شدند.

به گزارش اعتدال پرس، در انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس، فتحی پور نماینده کلیبر و خداآفرین و دکتر حسن نژاد نماینده مرند و جلفا به ترتیب به عنوان رئیس و نائب رئیس رئیس این کمیسیون انتخاب شدند.

رحیم زارع نماینده آباده در تشریح نشست امروز کمیسیون اقتصادی گفت: براساس برنامه ریزی، امروز انتخابات اعضای هیأت رئیسه کمیسیون برگزار شد که در این جلسه ارسلان فتحی پور نماینده مردم خداآفرین و کلیبر در مجلس توانست اکثریت آراء را برای احراز پست ریاست کمیسیون کسب کند.

حسن نژاد نماینده مرندنماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در نشست امروز محمد حسن نژاد و روح الله بیگی توانستند سمت های نایب رئیسی اول و دوم را به ترتیب کسب کنند.

زارع افزود: در این جلسه، ابراهیم نکو و اربابی به سمت دبیر اول کمیسیون و دبیر دوم به ترتیب انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان یادآور شد: در این جلسه بنده به عنوان سخنگو انتخاب شدم و همچنین در ابتدای جلسه جمالی مدیرعامل جدید شرکت سایپا گزارشی از وضعیت این شرکت و برنامه های خود به اعضای کمیسیون ارائه داد.

انتهای خبر