طی حکمی از سوی وزیر کشور، بخشدار یامچی منصوب شد

به دنبال صدور حکم بخشدار جدید یامچی، مراسم تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید یامچی با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری ، فرماندار و اعضا شورای اداری شهرستان مرند در محل بخشداری یامچی برگزار شد . به گزارش اعتدال پرس، فرماندار ویژه شهرستان مرند در این مراسم با اشاره به مصوبات سفر […]

image_pdfimage_print

به دنبال صدور حکم بخشدار جدید یامچی، مراسم تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید یامچی با حضور مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری ، فرماندار و اعضا شورای اداری شهرستان مرند در محل بخشداری یامچی برگزار شد .

به گزارش اعتدال پرس، فرماندار ویژه شهرستان مرند در این مراسم با اشاره به مصوبات سفر دولت تدبیر و امید به استان گفت: رهاورد سفر رئیس جمهور به استان تصویب ۳۲ مصوبه است که می توان به تامین آب شرب مرند، تکمیل دانشکده فنی و تکمیل شهرک دامپروری اشاره کرد .

استاد رحیمی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی نیز طی سخنانی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: در سال همدلی و همزبانی مسئولین با بیطرفی و پاکدستی و حضور پر رنگ مردم شاهد انتخاباتی پر شور خواهیم بود و باید افرادی انتخاب شوند که حافظان منافع نظام و کشور باشند .

وی افزود : با مدیریت مناسب دولت جمهوری اسلامی ایران شاهد ثبات و امنیت در کشور هستیم که این دستاورد دولت و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.طی حکمی از سوی وزیر کشور” علیرضا فرزان ”  بعنوان بخشدار یامچی منصوب شد

استاد رحیمی گفت: تحول در نظام سلامت و پوشش بیمه همگانی سلامت از دیگر اقدامات مهم دولت تدبیر و امید است و پویایی سیاست خارجی نیز برگ زرینی در کارنامه درخشان دولت است .

در این مراسم علیرضا فرزان به عنوان بخشدار جدید یامچی معرفی و از خدمات ۸ ساله داودی بخشدار سابق تقدیر شد.

انتهای خبر