فوری/ اختصاصی اعتدال پرس: غلامحسین شیری رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی شد+ ترکیب هیئت رئیسه جدید

با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی، غلامحسین شیری نماینده شهرستان هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس این مجمع انتخاب شد. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، بعد از دو هفته تاخیر سرانجام دقایقی پیش و در پایان جلسه امروز  مجلس شورای اسلامی، مجمع نمایندگان استان جهت انتخاب هیئت رئیسه […]

image_pdfimage_print

با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی، غلامحسین شیری نماینده شهرستان هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس این مجمع انتخاب شد.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، بعد از دو هفته تاخیر سرانجام دقایقی پیش و در پایان جلسه امروز  مجلس شورای اسلامی، مجمع نمایندگان استان جهت انتخاب هیئت رئیسه جدید خود در سال چهارم و پایانی مجلس نهم، تشکیل جلسه داد که طی آن غلامحسین شیری نماینده شهرستان هشترود و چاراویماق با اکثریت آراء به عنوان رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

شنیده ها حاکی است، دکتر فرهنگی نیز قصد نامزدی برای این سمت داشت که در آخرین لحظات انصراف داده و شیری به تنهایی کاندیدای این سمت شد.

بر اساس گزارش اعتدال پرس، در این انتخابات همچنین مددی نماینده شهرستان میانه به عنوان نائب رئیس مجمع و دکتر حسن نژاد نماینده جلفا و مرند نیز به عنوان سخنگوی مجمع نمایندگان استان انتخاب شدند.

حسن نژاد۲گفتنی است، سال گذشته قره سید رئیس مجمع نمایندگان استان بود و مددی و سعیدی نیز به ترتیب در سالهای اول و دوم فعالیت مجلس نهم این سمت را بر عهده داشتند.

 

انتهای خبر