دستگیری دسته جمعی ۱۰۰ نفر در هتل شهریار تبریز به اتهام روزه خواری/ جزئیات ماجرا از زبان معاون نیروی انتظامی استان + توضیحات مدیر هتل

در اتفاقی بسیار قابل توجه، نیروهای انتظامی تبریز عصر دوشنبه با ورود به هتل بین المللی شهریار تبریز شماری از حاضرین در کافی شاب این هتل را به جرم روزه خواری در ملاء عام دسته جمعی دستگیر کردند. به گزارش اعتدال پرس، عصر دیروز تعداد زیادی آقا و خانم که با حضور در کافی شاپ […]

image_pdfimage_print

در اتفاقی بسیار قابل توجه، نیروهای انتظامی تبریز عصر دوشنبه با ورود به هتل بین المللی شهریار تبریز شماری از حاضرین در کافی شاب این هتل را به جرم روزه خواری در ملاء عام دسته جمعی دستگیر کردند.

به گزارش اعتدال پرس، عصر دیروز تعداد زیادی آقا و خانم که با حضور در کافی شاپ هتل شهریار تبریز سفارش غذا داده بودند، بازداشت شدند.

به دنبال این واقعه، پلیس تبریز با حضور در محل هتل شهریار تبریز، تمام این افراد را به اتهام روزه خواری در ملاء عام بازداشت کرده و با سه دستگاه اتوبوس و ون به پلیس امنیت اخلاقی منتقل کرد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی امروز، جزئیات بیشتری از دستگیری ۹۲ پسر و دختر حین روزه‌خواری در هتل شهریار تبریز را شرح داد.

علی اسماعیل‌پور اظهار داشت: متاسفانه کافی‌شاپ هتل شهریار تبریز از اول ماه مبارک رمضان اقدام به سرو غذا در این مکان می‌کرد که دیروز با حضور پلیس هنگام سرو غذا با حکم قضایی با این هتل برخورد شد.

وی افزود: در این اقدام ۹۲ نفر که ۴۱ دختر و ۵۱ پسر (اهل تبریز) اقدام به سفارش غذا کرده بودند، هنگام خوردن غذا به همراه مسئول این کافی‌شاب به نام (ح- ا) دستگیر و بعد از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

اسماعیل‌پور اضافه کرد: متاسفانه مسئول این کافی‌شاپ از اول ماه مبارک رمضان به سرو غذا با قیمت‌های چند برابر می‌کرده است.

وی ادامه داد: با دستور دادستان محترم تبریز شعبه ویژه‌ای در رابطه با روزه‌خواری در دادگستری ایجاد شده است.

مدیر هتل بین المللی شهریار تبریز: برخورد نیروهای انتظامی غیر متعارف و توهین آمیز بود/تا ساعت پنج بامداد امروز در بازداشت بودم

مدیر هتل بین المللی شهریار تبریز اعلام کرد : در پی حادثه روز گذشته شهریار شماری از مسافران این هتل را ترک کردند.

حسین ابراهیمی مدیر هتل بین المللی شهریار تبریز برخورد نیروهای انتظامی را غیر متعارف و توهین آمیز  بیان کرد و افزود : بیشتر حاضرین در کافی شاب  هتل مسافران بودند و به دلیل عمومی بودن محل ممکن است افرادی  هم از بیرون و در پوشش مسافر در میان آن ها وجود داشته باشند.مدیر هتل شهریار تبریز ضمن اعتراض به شیوه برخورد ماموران اعلام کرد : درحالی که رویکردهای دولت تدبیر و امید و تاکید استاندار آذربایجان شرقی حمایت از سرمایه گذاران و جذب گردشگران است برخوردهای تند و بعضا افراطی می تواند اثرات سوء به این رویکرد داشته و اهداف عالیه آن را زیر سووال ببرد.

وی گفت : بنده به همراه تعدادی از دستگیرشدگان از عصر دیروز و تا ساعت پنج بامداد سه شنبه در بازداشت بودم  بدون اینکه کسی در باره جرم و یا اتهام بنده حرفی زده باشد.

انتهای خبر