سعیدی:حق مردم آذربایجان ادا نشد/ دنبال تحقیق و تحفص در مورد اتفاقات بازی تراکتورسازی با نفت تهران هستیم

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: رای صادره خواسته هواداران بی‌شمار تیم تراکتورسازی را برآورد نکرده و به دنبال تحقیق و تحفص بیشتر در مورد اتفاقات روی داده در بازی تراکتورسازی با نفت تهران هستیم. به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، محمد‌اسماعیل سعیدی اظهار داشت: در کمیسیون فرهنگی […]

image_pdfimage_print

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: رای صادره خواسته هواداران بی‌شمار تیم تراکتورسازی را برآورد نکرده و به دنبال تحقیق و تحفص بیشتر در مورد اتفاقات روی داده در بازی تراکتورسازی با نفت تهران هستیم.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از فارس، محمد‌اسماعیل سعیدی اظهار داشت: در کمیسیون فرهنگی مجلس و در جلسه‌ای که با حضور آقایان تاج، بهروان، علی‌پور و اصفهانیان داشتیم، خواستار تحقیق بیشتر در مورد حوادث ورزشگاه یادگار امام تبریز در بازی تراکتورسازی با نفت تهران شده و تاکید کردیم که رای صادره نمی‌‌تواند خواسته هواداران تیم تراکتورسازی را برآورد سازد.

وی گفت: در این جلسه من تمامی شواهدی که موجب از دست رفتن قهرمانی تیم تراکتورسازی شد را مطرح کردم و چون نتایج این جلسه قانع‌کننده نبود، خواستار تحقیق و تفحص بیشتری شدیم.

خبرگزاری فارس: با محرومیت داور حق مردم آذربایجان ادا نشد / علی‌پور گفت دو تیم برای تبریز کافی است

سعیدی افزود: من در بازی تراکتورسازی با نفت تهران در ورزشگاه حضور داشتم و باید عنوان کنم روزانه نزدیک به سیصد پیامک به من می‌رسد، در حالی که در ساعاتی که در ورزشگاه یادگار امام حضور داشتم، تنها یک پیامک دریافتی داشتم.

وی در همین مورد افزود: اسکوربورد ورزشگاه کار نمی‌کرد، آنتن در لحظات پایانی قطع شد و اشتباهات فاحش داوری هم به این اتفاقات افزوده شد و وقتی تمامی پازل‌ها را کنار هم قرار می‌دهیم، نتیجه قهرمان نشدن تراکتورسازی است.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در برنامه ۹۰ کارت زرد دوم آندرانیک تیموریان نشان داده می‌شود، اما هیچ تصویری از اخطار اول داور به تیموریان که کاملا بی‌دلیل بود، به نمایش گذاشته نمی‌شود، با این وجود تماشاگر تراکتورسازی اعتراض نمی‌کند و وقتی که پنالتی آشکار تراکتورسازی از سوی داور نادیده انگاشته می‌شود، اینبار صدای تماشاگران درآمده و به عملکرد داور این مسابقه اعتراض می‌کنند.

وی گفت: در این دیدار باید داوری انتخاب می‌شد که بازی را مدیریت و کنترل می‌کرد، نه فردی که با دادن اخطارهای بی‌مورد بازی به سمت جنجال می‌کشاند و با محرومیت فغانی زخم‌های هواداران تیم تراکتورسازی التیام نیافته و حق مردم آذربایجان ادا نشد.

وی با اعتراض به عملکرد انتخاب داور این مسابقه عنوان کرد: آقای تاج در جلسه برگزار شده گفت که داور مسابقه ترکی بود و به خواسته هواداران تراکتورسازی گزینه داوری را به فغانی تغییر دادیم و حالا این سوال مطرح می‌شود چون هواداران تیم تراکتورسازی ترکی را نمی خواستند، باید فغانی داور این مسابقه می شد؟

علی پور گفت دو تیم برای تبریز کافی است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به جریان سقوط شهرداری تبریز از لیگ برتر در دو سال پیش اشاره کرده و گفت: مردم تبریز نسبت به عملکرد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به خاطر رای صادره علیه شهرداری تبریز ذهنیت منفی داشته و حوادث بازی تراکتورسازی با نفت تهران کاملا موجب بدبین شدن مردم تبریز به تشکیلات فوتبال کشور شد.

وی افزود: در آن روزها جلسه‌ای با حضور آقای علی‌پور داشتم که وی گفت: تبریز نباید سه تیم در لیگ برتر داشته باشد و دو تیم برای این شهر کافی است، هر چند ایشان بعدا این صحبت خود را که در حضور من زده بودند، تکذیب کردند.

سعیدی گفت: در بازی تراکتورسازی با نفت تهران اتفاقات تلخی روی داد که در نهایت قهرمانی به شانس کمتر لیگ برتر یعنی سپاهان رسیده و جام از تبریز به اصفهان رفت، با این وجود ما به جد به دنبال کشف حقایق این بازی بوده و امیدواریم نتیجه تحقیق و تحفصی که شروع شده، به زودی اعلام شود.

 

انتهای خبر