ابراز تمایل امام جمعه سابق هشترود برای کاندیداتوری در انتخابات آتی مجلس/ فهرست کاندیداهای روحانی در آذربایجان شرقی

برای انتخابات مجلس دهم در حوزه های مختلف استان آذربایجان شرقی، تعداد قابل توجهی از روحانیون از طیف های مختلف سیاسی خود را وارد گود انتخابات کرده و آماده حضور در رقابتهای انتخاباتی مجلس شده اند. به گزارش اعتدال پرس، امام جمعه سابق هشترود هم برای شرکت در انتخابات مجلس ابراز تمایل کرده و گفت: […]

image_pdfimage_print

برای انتخابات مجلس دهم در حوزه های مختلف استان آذربایجان شرقی، تعداد قابل توجهی از روحانیون از طیف های مختلف سیاسی خود را وارد گود انتخابات کرده و آماده حضور در رقابتهای انتخاباتی مجلس شده اند.

به گزارش اعتدال پرس، امام جمعه سابق هشترود هم برای شرکت در انتخابات مجلس ابراز تمایل کرده و گفت: در صورت حضور با عزمی راسخ در خدمت مردم و توسعه و عمران دو شهرستان هشترود و چاراویماق خواهم بود.

حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه سابق هشترود که طی روزهای گذشته جهت تصدی امامت جمعه به شهرستان پارس آباد استان اردبیل منتقل شده است  آمادگی خود را برای کاندیداتوری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از شهرستان هشترود اعلام کرد.ابراز تمایل امام جمعه سابق هشترود برای کاندیداتوری در انتخابات آتی مجلس / حجت الاسلام رشادی: با عزمی راسخ در خدمت توسعه و عمران هشترود و چاراویماق خواهم بود

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته تعدادی از همشهریان در تماسی که با بنده داشته اند درخواست کرده اند که با توجه به شرایط منطقه در انتخابات این دوره مجلس شرکت کنم.

رشادی تصمیم گیری قطعی در این باره را به حمایت مردم هشترود منوط کرده و از اعلام تصمیم نهایی خود طی روزهای آتی خبر داد.

وی تصریح کرده است: با توجه به شناخت بنده از منطقه و مردم شریف شهرستانهای هشترود و چاراویماق در صورت حضور با عزمی راسخ در خدمت مردم و توسعه و عمران این دو شهرستان خواهم بود.

این موضع گیری حجت الاسلام رشادی موجب واکنش های متفاوتی در شهرستان پارس آباد شده است.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، در این دوره از انتخابات مجلس تعداد قابل توجهی از روحانیون در استان خود را وارد گود انتخابات کرده و آماده حضور در رقابتهای انتخاباتی مجلس دهم هستند.

گفتنی است پیش از نیز نام کسانی چون حجت الاسلام میرتاج الدینی معاون پیشین رئیس جمهور، حجت الاسلام حسینی مدیرکل مستعفی اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام لطف اله پور مدیرکل مستعفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حجت الاسلام خدیوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مهدوی نماینده اسبق تبریز در مجلس ششم، حجت الاسلام عباس زاده اهری رئیس اسبق دادگستری استان، آیت اله هاشم زاده هریسی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان و نماینده اسبق تبریز در مجلس پنجم، حجت الاسلام همزبان و حجت الاسلام جلیل زاده از روحانیون مطرح تبریز، حجت الاسلام فتحعلیزاده در مرند و… به عنوان روحانیونی که قصد کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم از حوزه های انتخابیه آذربایجان شرقی را دارند مطرح شده است.

منتظر گزارشات تکمیلی اعتدال پرس در این باره باشید.

انتهای خبر