اولین چراغ انتخابات مرند را اصلاحات روشن کرد

سخنران اصلی این جلسه جعفر تقوی فرماندار سابق مرند بود که خواستار فعالیت فعالان سیاسی بخصوص فعالان اصلاحات برای بدست آوردن کرسی سبز مجلس در انتخابات دهم شد. اعتدال پرس/ انتخابات مرند همیشه با حرف و حدیثهایی همراه بوده و نسبت به شهرهای استان زودتر از موعود مقرر سوت قطار انتخابات به صدا در می […]

image_pdfimage_print

سخنران اصلی این جلسه جعفر تقوی فرماندار سابق مرند بود که خواستار فعالیت فعالان سیاسی بخصوص فعالان اصلاحات برای بدست آوردن کرسی سبز مجلس در انتخابات دهم شد.

اعتدال پرس/ انتخابات مرند همیشه با حرف و حدیثهایی همراه بوده و نسبت به شهرهای استان زودتر از موعود مقرر سوت قطار انتخابات به صدا در می آید!
هر چند  کسانی که سودای کرسی سبز را در سر دارند مدتها قبل فعالیت خود را شروع کرده اند، ولی اکثر این فعالیتها در خفا بوده و بیشتر شناسایی و مذاکره با افراد صاحب نفوذ و یارگیری خلاصه شده است.
جند روز پیش سران اصلاحات مرند در کافی شاپ وحید گرد هم آمدند و اولین چراغ انتخابات مرند را روشن کردند ، تا با بصدا در آوردن سوت قطار انتخابات ، به رقبای خویش هشداری جدی داده باشند.
در این افطار انتخاباتی  افراد صاحب نامی همچون  جعفر تقوی فرماندار سابق مرند ، سیروس سازدار نماینده سابق مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی ، تقی کرمی فرماندار ویژه مرند ،   زاهد محمودی فرماندار جلفا ، عادل اصغر پورمقدم معاون فراندار ویژه مرند ، علی امیری راد بخشدار مرکزی مرند حضور داشتند و همچنین می توان به حضور فعالان سیاسی و سران اصلاحات مرند آقایان دکتر فرید عبدالزاده ، دکتر اکبر یحیوی ، سلمان اباذری ، دکتر سید مرندی ، میر جعفر حسینی ، مجید غیبی و … اشاره کرد.
سخنران اصلی این جلسه جعفر تقوی فرماندار سابق مرند بود که خواستار فعالیت فعالان سیاسی بخصوص فعالان اصلاحات برای بدست آوردن کرسی سبز مجلس در انتخابات دهم شد.
لازم به ذکر است غایب اصلی این جلسه میرزا عباس روحانی اصلاح طلب شهرستان مرند بود ، که غیبت ایشان تا حدودی مجلس را تحت شعاع قرار داده بود.
منبع: وبلاگ marankhabar.blogfa.com

انتهای خبر