پخش زنده مراسم احیای شب‌های قدر از صدا و سیمای آذربایجان شرقی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از پخش زند مراسم پرفیض «لیالی قدر» در رادیو تبریز و شبکه سهند خبر داد. به گزارش اعتدال پرس، سید محسن لطیفی گفت: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برای انعکاس و پوشش گسترده مراسم احیای شب های قدر برای مخاطبان برنامه های خاصی تدارک دیده و از […]

image_pdfimage_print

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی از پخش زند مراسم پرفیض «لیالی قدر» در رادیو تبریز و شبکه سهند خبر داد.

به گزارش اعتدال پرس، سید محسن لطیفی گفت: صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برای انعکاس و پوشش گسترده مراسم احیای شب های قدر برای مخاطبان برنامه های خاصی تدارک دیده و از تمام ظرفیت خود برای انعکاس مطلوب و شایسته این شب ها استفاده خواهد کرد.

وی افزود: هدف این برنامه ها فراهم کردن زمینه استفاده معنوی و بهره مندی بیشتر روزه داران از فیوضات این شب ها خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد:  “رحمت قاپیسی” عنوان ویژه برنامه شبکه استانی سهند است که به صورت زنده بعد از خبر آذری، از ساعت ۲۳:۴۰ لغایت ۳ بامداد به تهیه کنندگی محمد رسولی نمرور و فرزاد یحیوی و کارگردانی شهرام عبدی با پخش مراسمات این شبها از مصلای حضرت امام خمینی( ره ) تبریز با بخش های مختلف دعا، مناجات، احکام، مداحی، بحث های کارشناسی، دعای جوشن کبیر پخش خواهد شد.

سید محسن لطیفی تصریح کرد: شنوندگان رادیو تبریز هم همانند سالهای گذشته در شب قدر میتوانند شنونده ویژه برنامه “رحمت گئجه سی” باشند که به صورت زنده از ساعت ۲۳ الی ۳ بامداد با بخش های مختلف گفتگوی کارشناسی، گزارش مردمی و پخش مستقیم مراسم لیالی قدر به تهیه کنندگی یعقوب نظرنیا، بهروز جعفری و اصغر پور امان تقدیم مخاطبان خواهد شد.

وی افزود: به غیر از ویژه برنامه ها، تمامی برنامه های صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در شب های قدر تلاش خواهند کرد با تولید و پخش برنامه های متنوع ساعات پر بار شب های قدر را همراه مخاطبان باشند.

انتهای خبر