توضیح مدیرکل سیاسی استانداری درباره حضور معاون استاندار و فرمانداران در افطاری اصلاح طلبان: حضور آنها به عنوان شخص حقیقی بوده و منافاتی با بی طرفی در انتخابات ندارد

استادرحیمی، مدیر کل سیاسی استانداری و دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در خصوص حضور معاون عمرانی استاندار و تعدادی از فرمانداران و بخشداران در افطاری اصلاح طلبان گفت: فرمانداران و بخشداران به عنوان شخص حقیقی در این برنامه حضور یافته اند و این برنامه در خارج از وقت اداری بوده است. به گزارش اعتدال پرس، […]

image_pdfimage_print

استادرحیمی، مدیر کل سیاسی استانداری و دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در خصوص حضور معاون عمرانی استاندار و تعدادی از فرمانداران و بخشداران در افطاری اصلاح طلبان گفت: فرمانداران و بخشداران به عنوان شخص حقیقی در این برنامه حضور یافته اند و این برنامه در خارج از وقت اداری بوده است.

به گزارش اعتدال پرس، رضا استاد رحیمی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی در گفتگو با ائل و در پاسخ به سوالی در خصوص حضور معاون عمرانی استاندار و تعدادی از فرمانداران و بخشداران در برنامه افطاری اصلاح طلبان در تبریز در فاصله چند ماه تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زمان زیادی تا مبارزات انتخاباتی باقی مانده است و این برنامه هم نه یک تجمع انتخاباتی و سیاسی بلکه یک مراسم افطاری بوده است و سمت و سوی انتخاباتی نداشته است.توضیح مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان شرقی در مورد حضور معاون استاندار و 4 تن از فرمانداران در افطاری اصلاح طلبان/ استادرحیمی: برنامه خارج از وقت اداری بوده است

وی افزود: همین امروز اگر حزبی مانند موئتلفه اسلامی هم بنده را برای مراسم افطاری دعوت کند شرکت می کنم. همانطور که رئیس جمهور و وزیر کشور هم فعالان سیاسی و احزاب را برای افطاری دعوت کردند.

استادرحیمی ادامه داد: هرچقدر که این ارتباطات بین بدنه دولت و تشکلهای سیاسی وجود داشته باشد بهتر است.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در واکنش به این سوال خبرنگار ائل که مباحث مطرح شده توسط حاضران در این افطاری نشانگر سیاسی و انتخاباتی بودن برنامه است؛ گفت: بر اساس آنچه که بنده از اخبار این جلسه خواندم تنها مطالبی در جهت اعلام طرفداری از دولت مطرح شده است و هیچ موضوع انتخاباتی نبوده است.

وی در خصوص حضور فرمانداران و بخشداران در این افطاری نیز مدعی شد: فرمانداران و بخشداران به عنوان شخص حقیقی در این برنامه حضور یافته اند و فرمانداران و بخشداران به عنوان یک فرد دارای نگرش و گرایش سیاسی هستند اما این منافاتی با برگزاری انتخابات به شکل بی طرفانه ندارد.

استادرحیمی افزود: این برنامه در خارج از وقت اداری بوده است.

این مقام مسئول در زمینه برگزاری انتخابات تصریح کرد: اگر کسی بخواهد در زمینه برگزاری انتخابات تخلفی کرده و دیدگاه های سیاسی خود را اعمال کند اولین کسی که برخورد می کند؛ وزارت کشور خواهد بود.

گفتنی است طی روزهای گذشته اخبار و تصاویری از افطاری فعالان سیاسی و نمایندگان احزاب اصلاح طلب در تبریز منتشر شد که نشانگر حضور پورمهدی، معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی و تعدادی از فرمانداران و بخشداران دولت یازدهم از جمله عابدی، کرمی، راستگو و گرشاسبی بود و مباحثی را درباره تخطی دولت از وظیفه قانونی بی طرفی در برگزاری انتخابات مطرح کرد.

انتهای خبر