یادداشت وارده/ پیشنهادی خطاب به مسئولان ستاد روحانی در آذربایجان شرقی: به فکر وزیر از کابینه باشید نه استاندار و فرماندار !

انتخابات یاست جمهوری با شرکت گسترده مردم همیشه در صحنه کشورمان برگزار و حماسه سیاسی محقق گشت. چند روز دیگر دولت یازدهم امورات کشور را به دست خواهد گرفت و از هفته ها قبل بحث انتخاب اعضای کابینه در محافل سیاسی بالاگرفته است. افراد بسیاری نیز در حال رایزنی ولابی برای گماردن افراد مورد نظرخود […]

image_pdfimage_print

انتخابات یاست جمهوری با شرکت گسترده مردم همیشه در صحنه کشورمان برگزار و حماسه سیاسی محقق گشت.

چند روز دیگر دولت یازدهم امورات کشور را به دست خواهد گرفت و از هفته ها قبل بحث انتخاب اعضای کابینه در محافل سیاسی بالاگرفته است. افراد بسیاری نیز در حال رایزنی ولابی برای گماردن افراد مورد نظرخود در کابینه هستند.

اسامی افراد بسیاری به عنوان وزیر و سایر اعضای کابینه در محافل خبری وسطح جامعه مطرح است.

رایزنی مسئولان ستادهای  آقای روحانی در استان های مختلف کشور هم امری طبیعی است که هم اکنون در جریان است. هر منطقه کشور می خواهد در دولت جدید جایگاهی داشته باشد و بتواند به نفع توسعه و رشد استان خود اقدام نماید.

متاسفانه خبر می رسد در استان آذربایجان شرقی برخی افراد به جای این که  به فکر یافتن جایگاهی در کابینه و کسب حداقل سه کرسی از صندلی هیئت دولت باشند، برای گرفتن پست های مدیریتی در استان همچون استانداری، فرمانداری و ادارات کل تلاش و انرژی خود را صرف این کار می کنند که نفع آن فقط به خودشان خواهد بود.

استان آذربایجان شرقی و تبریز در کشور از جایگاه ممتازی برخوردار بوده از سوی دیگر حجت الاسلام روحانی در استان آذربایجان شرقی  رای حداکثری کسب کرده اند و این امر کسب حداقل سه کرسی هیئت دولت  را برای آذربایجان الزامی می کند.

از کسانی که در ماه های اخیر تمام تلاش خود را  برای گماردن افراد مورد نظرشان در سمت های مدیریتی در استان کرده اند، استدعا می گردد تا زمان از دست نرفته و لیست کابینه نهایی نشده به کار شوند و برای کسب سمت های کلانی همچون وزیر را دارند، معرفی نمایند.

نباید هرگز فراموش کرد که وجود وزرایی از خطه قهرمانان پرور استان آذربایجان شرقی خود به خود توسعه استان را به دنبال داشته و جایگاه استان را بهتر نموده و ارتقا خواهد بخشید.

ختم کلام اینکه، تا زمان نگذشته باید سعی و تلاش کرد و در رده های مدیریتی کشور از مدیران لایق وتوانمندی استان آذربایجان شرقی استفاده گردد تا شاهد توسعه و پیشرفت کشور و استان آذربایجان باشیم.ان شاء الله

نویسنده: احد حیدراوغلی

انتهای خبر