موج تغییرات در دانشگاه آزاد استان کلید خورد/ ۴ انتصاب جدید دکتر انگجی در دانشگاه آزاد

دکتر سید محمد جواد انگجی، تغییرات در دانشگاه آزاد استان را کلید زد. به گزارش اعتدال پرس، انگجی که بعد از انتصاب به سمت رئیس دانشگاه آزاد تبریز طبق ساختار جدید عملاً رئیس دانشگاه آزاد استان تلقی می شود، در روزهای اخیر ۴ تن از معاونین خود را تغییر داده و نفرات جدید را منصوب […]

image_pdfimage_print

دکتر سید محمد جواد انگجی، تغییرات در دانشگاه آزاد استان را کلید زد.

به گزارش اعتدال پرس، انگجی که بعد از انتصاب به سمت رئیس دانشگاه آزاد تبریز طبق ساختار جدید عملاً رئیس دانشگاه آزاد استان تلقی می شود، در روزهای اخیر ۴ تن از معاونین خود را تغییر داده و نفرات جدید را منصوب کرد.

انگجی دکتر شقاقی را به سمت معاون عمرانی دانشگاه منصوب نمود. پیشتر عارف منادی از نزدیکان علیرضا منادی این مسئولیت را بر عهده داشت.

همچنین رئیس دانشگاه آزاد تبریز، رئیس سابق دانشگاه آزاد واحد مرند را به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی خود انتخاب کرد. دکتر میرزایی از این پس در کسوت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی فعالیت می نماید.

دکتر مدیر شهلا نیز که رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد قبل از ادغام آن با دانشگاه آزاد تبریز بود، با نظر دکتر انگجی به سمت معاون پژوهشی دانشگاه انتخاب شد.

همچنین با ادغام دو معاونت دانشجویی و فرهنگی در یک معاونت، محمد نریمانی راد به سمت معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ازاد منصوب شد. پیشتر عبدالحمید واعظی معاون فرهنگی و اجتماعی و سید داود رضوی معاون دانشجویی فعالیت می کردند. نریمانی راد نیز قبل از انتصاب به این سمت، رئیس واحد ایلخچی بوده است.

سیدجواد انگجی در مراسم معارفه نریمانی راد، با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه امور دانشگاه قرار گیرد، افزود: با توجه به تعداد زیاد دانشجویان، استادان و کارکنان واحد تبریز، برنامه‌ریزی‌های فرهنگی باید جوابگوی این طیف عظیم در دانشگاه و جامعه باشد.

انتهای خبر