جبارزاده: حوزه بازرسی استانداری در حفاظت از بیت‌المال و پیشگیری از تخلفات اداری باید بیش از پیش فعال باشد/ فرصت یک هفته‌ ای استاندار به دستگاه‌های اجرایی

استاندار آذربایجان شرقی گفت: طرح‌های نیمه‌تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید ظرف یک هفته آینده جمع‌ بندی و ساز و کارهای لازم برای حل و فصل نهایی آنها در بازه زمانی معین ارائه شود. به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی استانداری، اسماعیل جبارزاده در جلسه شورای معاونان استانداری با تاکید بر نقش حوزه بازرسی […]

image_pdfimage_print

استاندار آذربایجان شرقی گفت: طرح‌های نیمه‌تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید ظرف یک هفته آینده جمع‌ بندی و ساز و کارهای لازم برای حل و فصل نهایی آنها در بازه زمانی معین ارائه شود.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی استانداری، اسماعیل جبارزاده در جلسه شورای معاونان استانداری با تاکید بر نقش حوزه بازرسی استانداری در حفاظت از بیت‌المال و پیشگیری از تخلفات اداری، اظهار کرد: حوزه بازرسی استانداری باید بیش از پیش فعال و پویا بوده و با اعمال نظارت عالی و گسترده، آسیب‌های احتمالی در دستگاه‌های اداری استان را در مراحل اولیه شناسایی کند.

وی با اشاره به مطالب مطرح‌شده در نشست استانداران کشور با حضور رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: یکی از مصوبات این نشست، ارائه راهکارهای لازم برای حل و فصل پروژه‌های نیمه‌تمام استان‌ها بود.

جبارزاده تاکید کرد: طرح‌های نیمه‌تمام دستگاه‌های اجرایی استان باید ظرف یک هفته آینده جمع‌بندی و ساز و کارهای لازم برای حل و فصل نهایی آنها در بازه زمانی معین ارائه شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین صرفه‌جویی در هزینه‌ها، توسعه صادرات غیرنفتی و برنامه‌ریزی برای رونق اقتصادی و اجتماعی را از مهم‌ترین الزامات شرایط کنونی کشور اعلام کرد و گفت: سامان‌دهی نحوه ارائه تسهیلات بانکی و پیگیری فرآیند عملی تسویه مطالبات بدهکاران بانکی از جمله اولویت‌های دولت است که مسئولان استانی باید نسبت به آن اهتمام کنند.

وی با اشاره به نظارت جدی بر سلامت تولیدات مواد غذایی، ضمن بیان ضرورت حمایت از بخش تولید و صنعت، تصریح کرد: ایمنی غذا و بحث سلامت مردم، چیزی نیست که مورد کم توجهی قرار گیرد.

در این نشست پیشنهادهای معاونان استاندار در خصوص مسائل مختلف استان بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

انتهای خبر