تکمیلی: لطیفی تغییرات مدیریتی در صداوسیمای آذربابجان شرقی را کلید زد؛ عیسی زاده قایم مقام شد/ انتصاب عضو شورای شهر تبریز به عنوان مشاور اجرایی مدیرکل

همزمان با اجرای چارت سازمانی جدید سازمان صداوسیما ، مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی معاونین و مدیران جدید این مرکز را منصوب کرد. به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، سیدمحسن لطیفی طی احکام جداگانه ای ضمن انتصاب ۱۱ تن از معاونین و مدیران جدید صداوسیمای استان، ۴ مشاور خود را معرفی کرد. لطیفی که از فروردین […]

image_pdfimage_print

همزمان با اجرای چارت سازمانی جدید سازمان صداوسیما ، مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی معاونین و مدیران جدید این مرکز را منصوب کرد.

به گزارش اختصاصی اعتدال پرس، سیدمحسن لطیفی طی احکام جداگانه ای ضمن انتصاب ۱۱ تن از معاونین و مدیران جدید صداوسیمای استان، ۴ مشاور خود را معرفی کرد.

لطیفی که از فروردین ماه امسال به عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز آذربابجان شرقی جایگزین نواداد در این مرکز شده است، در حالی دست به تغییرات اساسی در مدیریتهای این مجموعه زده است که برخی از این انتصابات به دلیل ادغام و تشکیل واحدهای سازمانی جدید و تعدادی نیز در پی بازنشستگی چند تن از معاونین این اداره کل صورت گرفته است.

صداوسیما

بر اساس احکام صادره از سوی مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، علی عیسی زاده به عنوان قائم مقام جدید مدیرکل معرفی شد. وی از مدیران ارزشی و با سابقه بوده و پیش از این معاون صدای این مرکز بود.

لطیفی همچنین علیزاده قائم مقام مقام سابق مرکز را به سمت معاون فنی صداوسیمای استان منصوب کرد. پیش از این، زرینه بافی معاون فنی بود که یک ماه پیش بازنشسته شده بود.

طی حکم دیگری از سوی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی، علی احمدی زاویه به عنوان سرپرست معاونت صدا تعیین شد. وی پیش از این مدیر آرشیو و کتابخانه این مرکز بود.

با توجه به ادغام دو معاونت اداری مالی و برنامه ریزی و تشکیل معاونت جدید برنامه ریزی و منابع مالی، علیرضا ناصری معاون سابق برنامه ریزی نیز به عنوان سرپرست جدید این معاونت منصوب شد.مدیران صداوسیماحسین زاده معاون سابق اداری و مالی نیز بازنشسته شد.

در دیگر تغییرات صورت گرفته از سوی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی، محمد عظیمی به عنوان سرپرست آرشیو و کتابخانه، عیوض پورحسن سرپرست پشتیبانی و خدمات و مهدی گوهریان مدیر تولید سیما منصوب شد.

همچنین به دنبال ابلاغ چارت جدید سازمانی و تشکیل واحد جدید دفتر و روابط عمومی، یعقوب ابراهیمی برای مدیریت این سمت معرفی شد.

محمد محمدنژاد مدیر سابق روابط عمومی نیز طی حکمی به عنوان مدیر جدید اطلاعات و برنامه ریزی منصوب شد.

در حوزه اطلاعات و اخبار نیز با توجه به ادغام سه مدیریت پشتیبانی، تفاسیر و هماهنگی خبر و تشکیل مدیریت جدید اتاق خبر، مصطفی خدنگ سرپرستی این مدیریت را عهده دار شد.

گزارش اعتدال پرس حاکی است، در حکم دیگر از سوی لطیفی مدیرکل صداوسیمای استان، سعید حاجی زاده عضو شورای شهر تبریز که از نیروهای سازمانی صداوسیما می باشد به عنوان مشاور مدیرکل در امور اجرایی معرفی شد.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی همچنین در احکام دیگری سید حسن آذری و مهدی نعلبندی دو تن از کارشناسان مجرب مرکز را به عنوان مشاور خود در امور برنامه ها منصوب کرد.

سید حسن آذری از مدرسین صاحب نظر حوزه ارتباطات و رسانه و دانشجوی دکتری رشته ارتباطات در دانشگاه تهران بوده و مهدی نعلبندی هم از نویسندگان مطرح استان می باشد.

همچنین محرم فروغی شجاعی نیز از سوی مدیرکل صداوسیمای استان به عنوان مشاور و دبیر شورای معارف اسلامی مرکز منصوب شد. وی پیش از این فرماندار ورزقان در دولت دهم بود.

لطیفی همچنین طی حکمی، جمال پورفرج را به عنوان مسئول بخش پویانمایی(انیمیشن) صداوسیمای آذربایجان شرقی تعیین کرد.

انتهای خبر