افزایش نزاع در بین زنان در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی از نزاع ۹ هزار و ۶۱۹ نفر در سه ماهه نخست در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۴۹۰ نفر زن بودند. به گزارش اعتدال پرس، بهرام صمدی‌راد اظهار داشت: ۹ هزار و ۶۱۹ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی […]

image_pdfimage_print

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی از نزاع ۹ هزار و ۶۱۹ نفر در سه ماهه نخست در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۴۹۰ نفر زن بودند.

به گزارش اعتدال پرس، بهرام صمدی‌راد اظهار داشت: ۹ هزار و ۶۱۹ نفر به دلیل صدمات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی مراجعه کردند.

وی افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که تعداد مراجعان ۹ هزار و ۵۴۷ نفر بود حدود یک درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: از کل مراجعان نزاع در سه ماهه نخست سال جاری ۲ هزار و ۴۹۰ نفر زن و ۷ هزار و ۱۲۹ نفر مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: این در حالی است که این افزایش برای مراجعان زن در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۳ درصد بوده است.

وی افزود: تعداد ۳ هزار و ۶۰۱ نفر نیز در طی خرداد سال جاری بر اثر صدمات ناشی از نزاع مراجعه نمودند که در مقایسه با آمار مدت مشابه سال گذشته که ۳ هزار و ۵۵۰ نفر بوده که ۵۱ نفر افزایش داشته است.

انتهای خبر