یک روز بعد از اعلام شکایت احمدی نژاد صورت گرفت/عقب نشینی تلویحی رئیس هیات رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری: حرفهایم در باره بقایی مستند به اطلاعات مقام امنیتی بود

کسی جز قوه قضاییه از محتوای پرونده بقایی خبر ندارد و هر زمان که پرونده به طور کامل رسیدگی شد خود دستگاه قضا مانند پرونده آقای رحیمی اطلاع رسانی می کند. به گزارش اعتدال پرس به نقل از نامه نیوز، حجت الاسلام محمداشرفی اصفهانی با اشاره به انتشار گفته هایش در یک نشست خصوصی در […]

image_pdfimage_print

کسی جز قوه قضاییه از محتوای پرونده بقایی خبر ندارد و هر زمان که پرونده به طور کامل رسیدگی شد خود دستگاه قضا مانند پرونده آقای رحیمی اطلاع رسانی می کند.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از نامه نیوز، حجت الاسلام محمداشرفی اصفهانی با اشاره به انتشار گفته هایش در یک نشست خصوصی در روزنامه ها و سایت های خبری، تصریح کرد: در یک ضیافت افطاری در جمع معدودی دعوت بودم و از من خواسته شد تا مطالبی بیان کنم که من نیز به استناد یکی از مسوولان امنیتی کشور گفته بودم آقای بقایی در خارج از کشور سرمایه گذاری کرده و پول ها را به آنجا فرستاده است و به دنبال برگرداندن پول ها هستند.

رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری افزود: خبرنگار روزنامه ای که در آن نشست حضور داشت با آب و تاب مفصل موضوع را به نقل از من رسانه ای کرد و این موضوع در سایت های خبری وحتی رسانه های خارجی بازتاب داشته است که این، یک کار غیرمنطقی و غیر اخلاقی است.

اشرفی اصفهانی تاکید کرد: من اصلا با آن فرد مصاحبه ای نداشتم و تنها جملاتی در یک نشست خصوصی بیان کرده بودم.

رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه پرونده حمید بقایی در قوه قضاییه در حال رسیدگی است، گفت: کسی جز قوه قضاییه از محتوای این پرونده خبر ندارد و هر زمان که پرونده به طور کامل رسیدگی شد خود دستگاه قضا مانند پرونده آقای رحیمی اطلاع رسانی می کند.

وی تصریح کرد: پرونده ها معمولا از سوی سازمان بازرسی کل کشور برای رسیدگی به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری ارسال می شود که تاکنون پرونده ای درخصوص آقای بقایی به این بخش از سوی سازمان بازرسی کل کشور فرستاده نشده است.

منبع: ایرنا
انتهای خبر