نوایی سرپرست هیئت تکواندو آذربایجان‌شرقی شد/ شیاری، یک رای کم آورد

مجمع انتخابات هیئت تکواندو آذربایجان‌شرقی با حضور محمدرضا پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو برگزار و پس از دو بار رای‌گیری به علت تقسیم آرا بین ۲ کاندیدا و به حد نصاب نرسیدن مقرر شد انتخابات به زمان دیگری موکول شود. به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی اداره‌‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، مجمع انتخاباتی […]

image_pdfimage_print

مجمع انتخابات هیئت تکواندو آذربایجان‌شرقی با حضور محمدرضا پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو برگزار و پس از دو بار رای‌گیری به علت تقسیم آرا بین ۲ کاندیدا و به حد نصاب نرسیدن مقرر شد انتخابات به زمان دیگری موکول شود.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از روابط عمومی اداره‌‌کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان آذربایجان‌شرقی، ظهر امروز با حضور سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون،‌ محمدشروین اسبقیان مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، علیرضا باقری نماینده وزارت ورزش و جوانان، آرش فرهادیان رئیس کمیته امور استان‌ها و مجامع فدراسیون تکواندو، نماینده مربیان،‌ داوران، ورزشکاران و سایر اعضای مجمع، در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

خبرگزاری فارس: مهدی نوایی به سمت سرپرست هیئت تکواندو آذربایجان‌شرقی منصوب شد

در این مجمع دانش دولتخواه و علی شیاری دو کاندیدایی بودند که برای احراز سمت ریاست هیئت تکواندو استان،‌ اعلام آمادگی کردند که در دور اول، از ۱۷ رای ماخوذه شیاری ۸ رای، دولتخواه یک رای کسب کردند و ۸ رای نیز ممتنع بود.

در دور دوم نیز، علی شیاری ۷ رای و دولتخواه یک رای بدست آوردند و ۹ رای نیز ممتنع شد.

از همین روی در پایان این مجمع به دلیل حد نصاب نرسیدن آرا، به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی و تایید رئیس فدراسیون تکواندو، مهدی نوایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میانه و از قهرمانان تکواندو کشور، آسیا و دانشجویان جهان به مدت ۳ ماه به عنوان سرپرست هیئت تکواندو منصوب شد.

 

انتهای خبر