بدنبال عدم صدور حکم ریاست سرپرست قبلی صورت گرفت: انتصاب سرپرست جدید برای دانشگاه مراغه بعد از ۱۷ ماه بلاتکلیفی

 با صدور حکم سرپرست جدید دانشگاه مراغه ، عمر ۱۷ ماه سرپرستی شهابی وند در این دانشگاه به پایان رسید. به گزارش اعتدال پرس، دکتر محمد فرهادی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی دکتر محمدعلی لطف الهی را به سمت سرپرست دانشگاه مراغه منصوب کرد. در حکم فرهادی خطاب به لطف الهی آمده است : […]

image_pdfimage_print

 با صدور حکم سرپرست جدید دانشگاه مراغه ، عمر ۱۷ ماه سرپرستی شهابی وند در این دانشگاه به پایان رسید.

به گزارش اعتدال پرس، دکتر محمد فرهادی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی دکتر محمدعلی لطف الهی را به سمت سرپرست دانشگاه مراغه منصوب کرد.

در حکم فرهادی خطاب به لطف الهی آمده است : امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه مراغه را برپایه قوانین،سیاست ها وبرنامه های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق راهبردهای تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا نمایید.پایان سرپرستی 17 ماهه شهابی وند در دانشگاه مراغه با انتصاب لطف الهی به عنوان سرپرست جدید

وزیر علوم، همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر دکترصالح شهابی وند سرپرست پیشین دانشگاه مراغه در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

دکتر لطف الهی عضو هیات علمی دانشگاه تبریز بوده و از سوابق اجرایی وی می توان به معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ارومیه، مدیر گروه عمران دانشگاه ارومیه، معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و مدیر گروه آب دانشگاه تبریز اشاره کرد.

 این در حالی است که شهابی وند از بهمن ماه ۹۲ سرپرستی دانشگاه مراغه را بر عهده داشت و علی رغم غیرقانونی بودن سرپرستی بیشتر از ۶ ماه هیچ گاه حکم ریاست خود را از شورای عالی انقلاب فرهنگی دریافت نکرد. وی جز معدود سرپرست دانشگاه هایی بود که حتی با تشکیل کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه  در وزارت علوم نیز حکم ریاست نگرفت.

انتهای خبر