رییس جدید خبرگزاری ایرنا در آذربایجان شرقی معرفی شد

رئیس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) در آذربایجان شرقی طی حکمی از سوی محمد خددادی مدیرعامل این خبرگزاری منصوب شد. به گزارش اعتدال پرس، بر اساس این حکم، ‘ محمد عزیزی راد ‘ که پیش از این به عنوان رئیس دفتر خبرگزاری ایرنا در مسکو انجام وظیفه می کرد، به عنوان رئیس ایرنا در […]

image_pdfimage_print

رئیس جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) در آذربایجان شرقی طی حکمی از سوی محمد خددادی مدیرعامل این خبرگزاری منصوب شد.

به گزارش اعتدال پرس، بر اساس این حکم، ‘ محمد عزیزی راد ‘ که پیش از این به عنوان رئیس دفتر خبرگزاری ایرنا در مسکو انجام وظیفه می کرد، به عنوان رئیس ایرنا در مرکز آذربایجان شرقی منصوب و مشغول به کار شد.

در این حکم آمده است: نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی و پیشنهاد معاونت خبر به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در آذربایجان شرقی تعیین می شوید.

خددادی اضافه کرده است: اطلاع رسانی از فعالیت ها و خدمات همه ارکان نظام به ویژه دولت تدبیر و امید در توسعه همه جانبه و پایدار ایران اسلامی از مهمترین وظایف ایرنا به عنوان رسانه رسمی کشور است.عزیزی راد، رییس جدید خبرگزاری ایرنا در آذربایجان شرقی

وی ادامه داده است: در مسیر انجام وظایف مذکور انعکاس مشکلات مردم در خروجی های سازمان، ایجاد فرصت نقد سازنده و تضارب دیدگاه ها در مسیر توسعه و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید مورد توجه قرار بگیرد و برنامه ریزی برای تولید محصولات خبری کیفی، هدفمند و اثرگذار و تقویت سایت استانی در چارچوب اصل اعتدال و استقلال حرفه ای از اهم وظایف جنابعالی است.

مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در پایان این حکم، آورده است: انتظار می رود تمام تلاش خود را برای ارتقای جایگاه مرکز تبریز و هدایت خبری و نظارت بر عملکرد دفتر مراغه به کار گیرید.

محمد عزیزی راد متولد سال ۱۳۵۴ دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبائی است و پیشتر به عنوان خبرنگار و دبیر در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان فعالیت کرده است.

وی ریاست نخستین دوره خانه مطبوعات آذربایجان شرقی و همچنین افزون بر یک دهه تدریس در مراکز آموزش عالی استان را در کارنامه فعالیت های رسانه ای خود دارد.

عزیزی راد، پژوهشگر برتر حوزه فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی در سال ۱۳۸۸ انتخاب و در چندین همایش ملی و استانی به عنوان نفر برتر برگزیده شده است.

وی به زبان های انگلیسی، آلمانی و روسی مسلط است.

پیش از این اسماعیلی مسئولیت این خبرگزاری را داشت، که چندی پیش بازنشسته شد.

انتهای خبر