آذربایجان شرقی بازهم گرم تر می شود/ شنبه و یکشنبه هفته بعد روزهای اوج گرما در استان

رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت:در ۲۴ ساعت آینده، افزایش نسبی دمای استان پیش بینی می شود. به گزارش اعتدال پرس، محمد اشجعی اظهار کرد: بر اساس نقشه های پیش بینی هواشناسی، در ۲۴ ساعت آینده، افزایش نسبی دمای استان پیش بینی می شود و در روز های شنبه و یکشنبه هفته بعد […]

image_pdfimage_print

رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت:در ۲۴ ساعت آینده، افزایش نسبی دمای استان پیش بینی می شود.

به گزارش اعتدال پرس، محمد اشجعی اظهار کرد: بر اساس نقشه های پیش بینی هواشناسی، در ۲۴ ساعت آینده، افزایش نسبی دمای استان پیش بینی می شود و در روز های شنبه و یکشنبه هفته بعد شدت گرما به اوج خود می رسد.

وی افزود: البته با توجه به افزایش دما و شرایط فصلی و محلی در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش ابر و در برخی نواحی استان احتمال رگبار پراکنده باران و یا رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود.

رییس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، شهرستان ورزقان با دمای هوای ۱۱درجه بالای صفر، خنک ترین شهر استان و جلفا با دمای هوای ۴۰درجه بالای صفر، گرم ترین شهر استان بود و شهر تبریز هم حداکثر دمای ۳۶ درجه و حداقل ۲۴ درجه سانتیگراد را تجربه کرد. دمای فعلی تبریز، ۳۳ درجه بالای صفر است که نسبت به مدت مشابه روز گذشته تغییری نکرده است.

انتهای خبر