نجفی اعلام کرد: دستگیری ۶ نفر در شهرداری تبریز

صادق نجفی از عزم قاطع خود برای برخورد با کارکنان و مدیران متخلف در شهرداری تبریز خبر داد. به گزارش اعتدال پرس، شهردار تبریز در جلسه امروز صبح شورای شهر تبریز و در پاسخ به تذکرات اعضای شورا با اعلام اینکه تخلف در شهرداری جایی ندارد، بیان داشت: در طول یک هفته اخیر ۶ نفر […]

image_pdfimage_print

صادق نجفی از عزم قاطع خود برای برخورد با کارکنان و مدیران متخلف در شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش اعتدال پرس، شهردار تبریز در جلسه امروز صبح شورای شهر تبریز و در پاسخ به تذکرات اعضای شورا با اعلام اینکه تخلف در شهرداری جایی ندارد، بیان داشت: در طول یک هفته اخیر ۶ نفر در شهرداری دستگیر شدند که یک نفر از آنان نیز از کارکنان حقوقی بود.

وی با تاکید بر اینکه بازرسی ها در مجموعه شهرداری تبریز افزایش یافته است افزود: با متخلفین امر به شدت برخورد خواهد شد.

تا زمانی که دادگاه حکم ندهد نمی‌توان دستگیرشدگان را متخلف دانست/نمایندگان خیانت‌کار را معرفی کنید

نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود فساد مالی در شهرداری و حمایت برخی از اعضاء شورا از واسطه‌گران در مناطق شهرداری، گفت: در طول یک هفته ۶ نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند اما از نظر بنده تا زمانی که این اشخاص در دادگاه محاکمه و تخلف آنان محرز نشود نمی‌توان نام آنان را رشوه‌خوار و متخلف گذاشت.

اسماعیل چمنی در پایان جلسه امروز شورا و در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه شرایط جامعه به شکلی شده است که افراد برای انجام کارهای قانونی خود نیز باید به واسطه‌گران مراجعه کنند. اعضاء شورا که نمی‌دانند چه کسانی درست کار می‌کنند و کدام زیرآبی می‌روند.

وی تاکید کرد: اعضایی که از واسطه‌گران و رشوه‌خواران شهرداری حمایت می‌کنند، نماینده مردم نیستند بلکه خیانت‌کار هستند و باید به مردم معرفی شوند، از رسان‌ها خواهش دارم در صورت داشتن اسناد لازم برای اثبات ادعای خود این افراد را به مردم معرفی کنند. در این میان تنها فرد رشوه‌گیر مقصر نیست، شهروندانی که به این افراد رشوه می‌دهند هم باید مجازات شوند.

انتهای خبر