ادعای داعشی ها در مورد تحویل پیکر شهید عباس عبداللهی تایید نشد

پیکر مبادله شده توسط داعشی ها به نام پیکر حاج عباس عبداللهی، مورد تایید قرار نگرفت. به گزارش اعتدال پرس، اخبار رسیده از منابع موثق حاکی است که پیکر مبادله شده توسط داعشی ها به نام پیکر حاج عباس عبداللهی، مورد تایید قرار نگرفته و متعلق به آن سردار شهید نمی باشد. همسر شهید عبداللهی […]

image_pdfimage_print

پیکر مبادله شده توسط داعشی ها به نام پیکر حاج عباس عبداللهی، مورد تایید قرار نگرفت.

به گزارش اعتدال پرس، اخبار رسیده از منابع موثق حاکی است که پیکر مبادله شده توسط داعشی ها به نام پیکر حاج عباس عبداللهی، مورد تایید قرار نگرفته و متعلق به آن سردار شهید نمی باشد.

همسر شهید عبداللهی نیز در گفتگو با آناج این موضوع را تایید و عنوان داشت: نتیجه آزمایش دی ان ای نیز منفی بوده و پیکر متعلق به ایشان نمی باشد.

گفتنی است هفته گذشته خبر و فیلم مبادله ی پیکر یکی از مدافعین حرم حضرت زینب سلام الله علیها با جسد چند تن از نیروهای داعشی در فضای مجازی منتشر شد و از همان ابتدا پیکر مطهر به سردار شهید تبریزی حاج عباس عداللهی که در اسفند ماه سال گذشته در سوریه به شهادت رسیده بود، منتسب گردید.

متاسفانه این گمانه زنی ها به فضای رسانه ای نیز راه یافت و علی رغم اینکه خبری از منبع موثق جهت احراز هویت شهید عباس عبدالهی اعلام نگردیده بود، خبر بازگشت پیکر مطهر و حتی روز تشییع و مناقشه بر سر محل تدفین در برخی از سایت ها و شبکه های مجازی عنوان گردید.

انتهای خبر