شکایت وکیل احمدی‌نژاد از اشرفی‌اصفهانی

وکیل مدافع رییس جمهور سابق گفت: همان طور که پیشتر نیز اعلام کرده بودیم شکایت از افترازنندگان و منتشرکنندگان اکاذیب ادامه خواهد داشت. به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، سید عادل حیدری وکیل مدافع محمود احمدی نژاد در پی اقرار حجت‌الاسلام و المسلمین اشرفی اصفهانی مبنی بر نداشتن دلیل و بیان شنیده‌های خود […]

image_pdfimage_print

وکیل مدافع رییس جمهور سابق گفت: همان طور که پیشتر نیز اعلام کرده بودیم شکایت از افترازنندگان و منتشرکنندگان اکاذیب ادامه خواهد داشت.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از تسنیم، سید عادل حیدری وکیل مدافع محمود احمدی نژاد در پی اقرار حجت‌الاسلام و المسلمین اشرفی اصفهانی مبنی بر نداشتن دلیل و بیان شنیده‌های خود در مورد اتهامات انتسابی به حمید بقایی اظهار کرد: آقای اشرفی اصفهانی حتی یک دلیل کوچک هم برای اظهارات خود ندارد تا بتواند به سازمان بازرسی کل کشور یا هر مرجع دیگری ارایه کند؛ بنابراین علیه ایشان به دلیل انتشار اکاذیب، افترا طرح شکایت می‌کنیم.

وی توضیح داد: آقای اشرفی اصفهانی اتهامات زیادی را به دولت‌های نهم و دهم به ریاست آقای احمدی‌نژاد و کارگزاران این دولت‌ها به ویژه آقای حمید بقایی معاون اجرایی رئیس‌جمهوری سابق منتسب کرده است و این در حالی است که حتی یک دلیل کوچک نیز برای اتهامات انتسابی ندارد و به همین دلیل هم نامه‌های سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر ارائه مستندات از سوی وی، بی‌پاسخ مانده است.

حیدری تاکید کرد: بدیهی است این عدم پاسخ‌گویی آقای اشرفی‌اصفهانی که در سمت ریاست هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری است، معنایی جز عدم وجود حتی کوچکترین دلیل مثبت برای اکاذیب منتشر شده ندارد و لذا از آقای اشرفی اصفهانی تحت عنوان مجرمانه افترا و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی طرح شکایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ۱۸ خرداد ماه امسال بود که حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای از بازداشت شدن حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور سابق خبر داد. نزدیک به یک ماه از بازداشت بقایی گذشته بود که حجت الاسلام اشرفی اصفهانی رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری به نقل از یک مقام مسئول امنیتی تأکید کرد که بقایی اموالی را از کشور خارج کرده و نزدیک به ۱۰ کشور خارجی سرمایه‌گذاری کرده است.

این پایان کار نبود و به دنبال انتشار مطلب یاده شده، سازمان بازرسی کل کشور طی نامه‌ای، از اشرفی اصفهانی خواست مستندات و مدارک خود را درباره خروج اموال توسط بقایی و سرمایه‌گذاری وی در ۱۰ کشور خارجی به سازمان بازرسی ارایه کند.

اشرفی اصفهانی نه تنها تا کنون پاسخی به نامه سازمان بازرسی نداده بلکه دهم مرداد ماه اظهار کرد: در یک ضیافت افطاری در جمع معدودی دعوت بودم و از من خواسته شد تا مطالبی بیان کنم که من نیز به استناد یکی از مسوولان امنیتی کشور گفته بودم آقای بقایی در خارج از کشور سرمایه گذاری کرده و پول ها را به آنجا فرستاده است و به دنبال برگرداندن پول ها هستند.

رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری افزود: خبرنگار روزنامه ای که در آن نشست حضور داشت با آب و تاب مفصل موضوع را به نقل از من رسانه ای کرد و این موضوع در سایت های خبری وحتی رسانه های خارجی بازتاب داشته است که این، یک کار غیرمنطقی و غیر اخلاقی است.

اشرفی اصفهانی تاکید کرد: من اصلا با آن فرد مصاحبه ای نداشتم و تنها جملاتی در یک نشست خصوصی بیان کرده بودم.

رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه پرونده حمید بقایی در قوه قضاییه در حال رسیدگی است، گفت: کسی جز قوه قضاییه از محتوای این پرونده خبر ندارد و هر زمان که پرونده به طور کامل رسیدگی شد خود دستگاه قضا مانند پرونده آقای رحیمی اطلاع رسانی می کند.

منبع: تسنیم
انتهای خبر