“حق محرومیت” از فیش حقوقی مرزنشینان آذربایجان شرقی حذف شد

بر اساس دستور العمل جدید وزارت کشور حق محرومیت از فیش حقوقی کارمندان و فرهنگیان شهرستان های مرزی آذربایججان شرقی حذف شد. به گزارش اعتدال پرس، در قالب دستورالعمل صادره توسط وزارت کشور استان‌های مرزی کشور از لحاظ محرومیت و برخورداری به سه دسته تقسیم‌ شده و بر این اساس مراکز شهرستان‌های مرزی استان‌های آذربایجان شرقی […]

image_pdfimage_print

بر اساس دستور العمل جدید وزارت کشور حق محرومیت از فیش حقوقی کارمندان و فرهنگیان شهرستان های مرزی آذربایججان شرقی حذف شد.

به گزارش اعتدال پرس، در قالب دستورالعمل صادره توسط وزارت کشور استان‌های مرزی کشور از لحاظ محرومیت و برخورداری به سه دسته تقسیم‌ شده و بر این اساس مراکز شهرستان‌های مرزی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و کرمانشاه از لیست شهرهای مرزی محروم حذف و در نتیجه مبلغ حق محرومیت از فیش حقوقی کارمندان و فرهنگیان این مناطق حذف شده است.

این موضوع توسط محمد علیپور، نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس شورای در قالب تذکری خطاب به وزیر کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت آموزش وپرورش طرح شده است. وی تصریح کرده است: این کار ظلم بزرگ و آشکاری است. از دستگاه مذکور می‌خواهم در این تصمیم تجدید نظر کنند.

انتهای خبر