حکم مدیرعاملی ماشین سازی، سرانجام بنام سهرابی زده شد + تصویر حکم

مناقشه تعیین تکلیف تیم فوتبال ماشین سازی تبریز قدیمی ترین تیم آذربایجان شرقی، سرانجام با جدایی اکبرزاده و صدور حکم مدیرعاملی سهرابی در این باشگاه به پایان رسید. به گزارش اعتدال پرس، طبق نظر شورای سازمان و طی حکمی از سوی شهردار تبریز، میر معصوم سهرابی به بعنوان مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز منصوب شد. […]

image_pdfimage_print

مناقشه تعیین تکلیف تیم فوتبال ماشین سازی تبریز قدیمی ترین تیم آذربایجان شرقی، سرانجام با جدایی اکبرزاده و صدور حکم مدیرعاملی سهرابی در این باشگاه به پایان رسید.

به گزارش اعتدال پرس، طبق نظر شورای سازمان و طی حکمی از سوی شهردار تبریز، میر معصوم سهرابی به بعنوان مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز منصوب شد.

پیش از این عیسی اکبرزاده به مدت یکسال این سمت را عهده دار بود.

متن حکم به شرح زیر می باشد:

جناب آقای میر معصوم سهرابیخبرگزاری فارس: ماشین‌سازی تبریز مدیرعامل خود را شناخت

نظر به تعهد، توانمدی، تجارب، سوابق ارزشمند و براساس مصوبه شورای سازمان ورزش شهردای تبریز جنابعالی بعنوان مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و الهام از تعالیم عالیه دین مبین اسلام و با بهره گیری از تجارب حاصله و برنامه ریزی شایسته و اصولی و با استفاده از توان علمی و عملی در حسن انجام وظایف محوله و خدمت به مردم شریف تبریز موفق و موید باشید.

گزارش اعتدال پرس حاکی است،  بر اساس این تصمیم همچنین مقرر شد تیم ماشین سازی تبریز با استفاده از سهمیه تیم شهرداری در دسته یک لیگ فوتبال بازی کند و تیم شهرداری تبریز نیز بجای ماشین سازی در دسته دو حضور پیدا کند.

این در حالی است که پیش از این، عیسی اکبرزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه فعالیت می کرد و قرار بود این باشگاه با نام “ماشین شهرداری” در لیگ دسته یک حضور داشته باشد، اما طی جلسه هفته گذشته، مقرر شد این تیم با همان نام “ماشین سازی” به جای شهرداری در لیگ دسته یک حضور داشته باشد و شهرداری تبریز نیز نماینده استان در لیگ دسته دو باشد.

گفتنی است، مدیریت هر دو باشگاه، به سازمان ورزش شهرداری تبریز سپرده شده است.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از ریشه دارترین تیم های ورزشی آذربایجان است، که چندسالی است با بلاتکلیفی و دست به دست شدن مدیریت باشگاه بین اشخاص و ارگانهای مختلف سردرگم مانده است و از سال گذشته نیز با تصمیم شهرداری تبریز، به زیر مجموعه این ارگان درآمد.

قبل از این بر سر ادعام یا فعالیت مستقل دو تیم شهرداری تبریز و ماشین سازی و نیز تعلق سهمیه لیگ یکی شهرداری تبریز به یکی از این دو تیم برای بازیهای لیگ امسال فوتبال، بحث های چالشی طولانی صورت گرفته بود.

Screenshot_2015-08-13-15-28-29.png
انتهای خبر