شکایت بقایی از مقام نهاد ریاست جمهوری

وکیل‌مدافع حمید بقایی گفت که موکلش از رئیس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری شکایت کرده است. بقایی معتقد است اظهارات اشرفی‌اصفهانی درباره او کذب است و حق او است که از اشرفی اصفهانی شکایت کند. به گزارش اعتدال پرس، عادل حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: با توجه به اظهاراتی […]

image_pdfimage_print

وکیل‌مدافع حمید بقایی گفت که موکلش از رئیس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری شکایت کرده است. بقایی معتقد است اظهارات اشرفی‌اصفهانی درباره او کذب است و حق او است که از اشرفی اصفهانی شکایت کند.

به گزارش اعتدال پرس، عادل حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: با توجه به اظهاراتی که آقای اشرفی‌اصفهانی داشت به اتهام افترا و نشر اکاذیب از او شکایت کردیم.بقایی از اشرفی‌ اصفهانی شکایت کرد

وی افزود: آقای اشرفی‌اصفهانی در یک مقطعی گفتند مطالب مطرح شده شنیده‌های او بوده و دلیلی به سازمان بازرسی ارائه نکردند و با توجه به اینکه دلیلی به سازمان بازرسی ارائه نشد ما هم از ایشان شکایت کردیم.

وکیل مدافع معاون اجرایی دولت احمدی‌نژاد گفت که موکلش معتقد است اظهارات اشرفی‌اصفهانی درباره او کذب است و حق او است که از اشرفی اصفهانی شکایت کند.

پس از انتشار خبر بازداشت حمید بقایی از سوی سخنگوی دستگاه قضایی، اظهاراتی درباره معاون اجرایی دولت احمدی‌نژاد به نقل از حجت‌الاسلام اشرفی‌اصفهانی رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری در رسانه‌ها منتشر شد که اتهاماتی را متوجه وی کرده بود.

پس از انتشار این اظهارات، سازمان بازرسی کل کشور از اشرفی اصفهانی مستنداتش را مطالبه کرد ولی او گفت که اظهارات مذکور را به نقل از یک مسئول امنیتی مطرح کرده است.

بر اساس این گزارش حمید بقایی از ۱۸ خرداد ماه جاری تاکنون در بازداشت به سر می‌برد و اتهامات او فعلا از سوی مقامات قضایی اعلام نشده است.

انتهای خبر