زنوزی بازهم خبر ساز شد/ توضیحات سخنگوی قوه قضائیه از پرونده ۱۲ هزار میلیاردی زنوزی

محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه، آخرین جزئیات پرونده ۱۲ هزار میلیاردی زنوزی سرمایه دار بزرگ تبریزی و شایعه بازداشت مجدد وی را توضیح داد. به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایسنا، در نشست امروز سخنگوی قوه قضائیه یکی از خبرنگاران با طرح این سئوال که پرونده آقای «ز» کسی که از رانت استفاده کرده رسیدگی شد ولی […]

image_pdfimage_print

محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه، آخرین جزئیات پرونده ۱۲ هزار میلیاردی زنوزی سرمایه دار بزرگ تبریزی و شایعه بازداشت مجدد وی را توضیح داد.

به گزارش اعتدال پرس به نقل از ایسنا، در نشست امروز سخنگوی قوه قضائیه یکی از خبرنگاران با طرح این سئوال که پرونده آقای «ز» کسی که از رانت استفاده کرده رسیدگی شد ولی در مورد پرونده ۱۲ هزار میلیاردی که وی در آن نقش داشت،‌ شما اعلام کردید که متهم بازداشت ولی با قید وثیقه آزاد شد. آخرین وضعیت این پرونده به چه صورت است؟

محسنی‌اژه‌ای نیز پاسخ داد: در مورد پرونده زنوزی که شما به آن اشاره کرده‌اید (بنده اسم وی را می‌آورم به خاطر این‌که بخشی از حکم‌شان قطعی است) باید بگویم که وی دو پرونده داشت. یکی از پرونده‌هایش مربوط به مبلغی بود که به بانک‌ها بدهکار بود و زمانی که بازداشت شد بعضی از اموال را تحویل داد و بعد از دادگاه با بانک‌ها تسویه کرد. در پرونده دیگر وی به حبس و جریمه نقدی محکوم شد که هر دو مجازات‌ها نیز انجام شد.

وی ادامه داد: اما پرونده دیگری هم دارد که در حدود ۱۲ هزار میلیارد است ولی ثابت نشده اما مبلغ قابل توجهی بود. پرونده مفتوح دیگری هم وی غیر از پرونده ۱۲ هزار میلیاردی دارد که به نتیجه نرسیده و بنده نشنیده‌ام که وی بازداشت باشد.

انتهای خبر