واکنش وزیر بهداشت به اعتراضات پرستاران تبریزی: پرستاران می توانند به دلخواه نظام پرداخت سابق یا جدید را انتخاب کنند

وزیر بهداشت گفت: پرستاران می‌توانند بین طرح مبتنی بر عملکرد یا نظام قدیم پرداخت یکی را برای دریافت حقوق انتخاب کنند. این در حالی است که اجرای این طرح در تبریز موجب اعتراضات گسترده پرستاران شده بود. به گزارش اعتدال پرس، وزیر بهداشت دیشب در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در برنامه نگاه یک، درباره طرح تحول […]

image_pdfimage_print

وزیر بهداشت گفت: پرستاران می‌توانند بین طرح مبتنی بر عملکرد یا نظام قدیم پرداخت یکی را برای دریافت حقوق انتخاب کنند. این در حالی است که اجرای این طرح در تبریز موجب اعتراضات گسترده پرستاران شده بود.

به گزارش اعتدال پرس، وزیر بهداشت دیشب در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در برنامه نگاه یک، درباره طرح تحول سلامت توضیحاتی داد.واکنش وزیر بهداشت به اعتراضات پرستاران تبریزی: طرح مبتنی بر عملکرد برای پرداخت حقوق پرستاران اختیاری است

قاضی زاده هاشمی در این گفتگو نسبت به اعتراضات پرستاران درباره اجرای طرح نظام پرداخت مبتنی بر عملکرد واکنش نشان داده و عنوان کرد: پس از گذشت ۲۵ سال بر اساس قانون طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد را مطرح کردیم یعنی هر کسی کار بیشتری انجام دهد دریافتی بیشتری خواهد داشت.

وی با اذعان به وجود مشکلاتی در اجرای این طرح افزود: اختلاف دریافتی بین دو پرستار در یک بخش در بیمارستان های مختلف یا حتی در یک بخش از جمله مسایل مطرح شده بود به همین خاطر بنا بر این شد که پزشکان و پرستاران به طور دلخواه نظام پرداخت سابق یا جدید را انتخاب کنند.

گزارش اعتدال پرس، حاکی است اذعان وزیر بهداشت به وجود مشکلات در اجرای طرح نظام پرداخت مبتنی بر عملکرد و اعتراض پرستاران بیمارستانهای تبریز، در حالی است که مسئولان علوم پزشکی تبریز برخورد بسیار نامناسبی نسبت به این اعتراضات صنفی و تهدید رسانه های منتشرکننده این وقایع داشتند.

انتهای خبر